سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: در حال حاضر جهاد دانشگاهی در مسیر برطرف کردن نیازهای استان پیش می‌رود و برنامه‌های این نهاد در این راستا تدوین شده است.
کد خبر: ۸۹۰۱۱۱۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل مهران اوچی اردبیلی پیش از ظهر امروز در اردوی جهادگران جهاد دانشگاهی اردبیل که دراردوگاه فرزندان امام شهرستان نیر برگزار شد اظهار داشت:این اردو فرصت خوبی برای تعامل و آشنایی خانواده­‌های جهادگران با یکدیگر است.

وی بیان کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی به دنبال جبران خلأهای موجود در کشور و استان است و سعی دارد با استفاده از توانمندی‌های موجود در کشور و مجموعه خود، در راه توسعه و پیشرفت کشور گام بردارد.

اوچی اردبیلی با بیان اینکه جهادگران برای پیشبرد اهداف کشور و استان اردبیل، بایداز هیچ تلاشی دریغ نکرده و از تمام فرصت‌ها برای پیشرفت و ایجاد درآمد پایدار استفاده کنند، گفت:جهاد دانشگاهی در سال 80 در استان اردبیل راه‌اندازی شده و همیشه به توسعه همه‌جانبه استان که در آن همه جنبه‌های علمی، آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و درمانی مدنظر قرار گرفته است می‌اندیشد.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر این نهاد در مسیر برطرف کردن نیازهای استان پیش می‌رود و تنها چیزی که نیاز دارد اعتماد و حمایت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی کشوری و استانی در پیشبرد اهداف عالیه خود که در راستای تحقق آرمان‌های امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری و همراهی با دولت قرار دارد، است.

سیده صغری جوادیمدیر روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل نیز در این مراسم عطرافشانی مزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری، دیدار با خانواده معظم شهید مدافع حرم، صعود کارکنان جهاد دانشگاهی اردبیل به قله سبلان، شرکت سرپرست و مدیران واحد در مراسم گرامیداشت 16 مرداد در تهران، برگزاری اردو و مسابقات مختلف برای جهادگران واحد را از مهمترین برنامه‌های گرامیداشت سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی در اردبیل عنوان کرد.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات