نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

آزادگان با آزمون سخت اسارت اقتدار نظام را نشان دادند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آیین افتتاح چهارمین همایش کشوری آزادگان «موصل2» با بیان اینکه آزاداگان رنج غربت را در زندان های بعثی به دوش کشیدند، گفت: آزادگان با آزمون دشواری که پشت سر گذاشتند توانستند اقتدار جمهوری اسلامی ایران را نشان دهند.
کد خبر: ۸۹۰۱۱۱۴
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: عزت انقلاب بدون تردید مرهون ایستادگی آزادگان است چراکه با وجود سختی های بسیار در برابر دشمن سر خم نکردند.

وی ادامه داد: تاریخ دوران دفاع مقدس به فرموده رهبر فرزانه انقلاب گنجینه مهمی است که باید استخراج شود و ایثار و رشادت آزادگان نیز در زندان های دشمن بخش اعظمی از آن است.

حجت الاسلام آل هاشم نقش آزادگان را در برهه کنونی که دشمن با جنگ نرم تلاش در انحراف جوانان از باورها و اعتقادات دینی دارد، مهم دانست و اظهارداشت: مهم ترین نقش آزادگان در چنین موقعیتی انتقال فرهنگ مقاومت و ایستادگی و بیان وقایع اسارت به نسل جوان جامعه است.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: آزادگان باید برای حفظ انقلاب و ارزش ها با تغذیه فکری جامعه جوانان را برای مقابله با هجمه فکری و فرهنگی دشمن آماده کنند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با اشاره به اینکه رهبر فرزانه انقلاب فرموده اند برای بیمه کردن انقلاب باید شور و اشتیاق جوانان را تقویت کنیم، به اهتمام و جدیت آزادگان همچون دوران دفاع مقدس تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها