دهیار و فرمانده بسیج پایگاه روستای دوروان؛

ساختمان بهداشت روستای"دوروان"طی بی مهری مسئولین فرسوده شد/فعالیت های بسیج سازندگی باعث کمرنگ شدن مشکلات اهالی روستا شده است

غلامعلی نریمانی گفت: ساختمان بهداشت این روستا متاسفانه طی بی مهری مسئولین بسیار فرسوده شده بود که با مبلغ 15 میلیون تومان در حال احداث است که در هفته اینده به بهره برداری کامل خواهد رسید.
کد خبر: ۸۹۰۱۱۱۹
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
غلامعلی نریمانی دهیار و فرمانده بسیج پایگاه روستای دوروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در حاشیه افتتاح گلزار شهدای این روستا اظهار داشت : روستای دوروان در طرح جهاد سازندگی فعالیت خوبی داشتند و توانستند گلزار شهدا را که چندین سال بود به صورت نیمه کاره رها شده بود ساماندهی کنند و مقبره شهدایی با عنوان یادمان شهدا را در این مکان بسازند. 

ساختمان بهداشت روستای

وی افزود: ساختمان بهداشت این روستا متاسفانه طی بی مهری مسئولین قبلی بسیار فرسوده شده بود که با مبلغ 15 میلیون تومان در حال احداث است که در هفته اینده به بهره برداری کامل خواهد رسید. 

دهیار روستای دوروان گفت : جهادگران ما تلاش  کردند تا کوچه بهداشت که بهداری در آن واقع است و در اثر سیل آب و رانش زمین تخریب شده بود را سنگ فرش کرده و در حال حاضر اماده استفاده اهالی است. 

غلامعلی نریمانی تصریح کرد: مخزن آب روستا که چندین بار دچار شکستگی شده بود به همت اهالی و گروه های سازندگی بسیجی، شورای محترم و دهیاری توانستیم باز سازی کنیم که مردم بتوانند از آب شرب سالم استفاده کنند. 

وی در پایان با بیان اینکه معبر اصلی روستا در مسیر قرار دارد همه ساله بر اثر سیلاب خراب میشود خاطر نشان کرد: با صحبتی که با استانداری و فرمانداری کرج انجام شده است باید این منطقه بتن آرمه شود که در اثر سیلاب تخریب نشود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها