با توجه به توریستی بودن استان مازندران امکان توسعه ارتباطات با وجود گردشگرپذیر بودن استان و قرار داشتن در عصر ارتباطات و مدرنیته، این دو مقوله بیشتر به ما کمک می‌کند تا بتوانیم از این طریق اعتقادات به ارزش‌ها و باورهای مذهبی را بیشتر رواج دهیم.
کد خبر: ۸۹۰۱۱۲۹
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان محمودآباد که با حضور اعضای این شورا در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی باید به صورت جدی در تمام شهرستان‌ها پیگیری شود این شورا نسبت به رفع مشکلات در طول این سال‌ها تلاش‌های  فراوانی داشته است.

وی افزود: برگزاری متعدد جلسات شورای فرهنگ عمومی توانسته نقش مهمی در تصمیم‌سازی‌های فرهنگی داشته باشد و دبیر‌خانه شورای فرهنگی در راستای تعامل بیشتر شوراهای عمومی در شهرستان‌ها توانسته اقدامات مهمی انجام دهد.

دبیر ستاد اقامه نماز مازندران خاطرنشان کرد: انگیزه‌های طبیعی، شخصی، اجتماعی و متعالی در وجود هر انسان از پایه‌های ایجاد فرهنگ عمومی بوده و پایه‌های ایجاد این انگیزه‌ها در عصر ارتباطات نماز است.

این مسؤول یادآور شد: باید بکوشیم تا این امانت الهی که نظام جمهوری اسلامی بر دوش ما نهاده به درستی انجام دهیم.

ابراهیمی در پایان گفت: با توجه به توریستی بودن استان مازندران امکان توسعه ارتباطات با وجود گردشگرپذیر بودن استان و بودن در عصر ارتباطات و مدرنیته بیشتر به ما کمک می‌کند تا بتوانیم از این طریق اعتقادات به ارزش‌ها و باورهای مذهبی را بیشتر رواج دهیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها