خبرنگار انقلابی در جهت اعتلای ارزشهای اسلامی حرکت می کند

خبرنگار متعهد و انقلابی با لحاظ نکات ارزشی همواره در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی قلم زده یا آن موضوع را به تصویر می کشاند.
کد خبر: ۸۹۰۱۱۴۶
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی ابراهیمی گتابی در گفتگو با بسیج خبرنگار  را تثبیت کننده وقایع و حوادث لحاظات تاریخی خواند که در صورت بی توجهی به زوال و نابودی کشانده می شود و اثری برای آینده نخواهد گذاشت.
مدیر روابط عمومی معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا افزود: خبرنگار متعهد و انقلابی با لحاظ نکات ارزشی همواره در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی قلم زده یا آن موضوع را به تصویر می کشاند.
وی عنوان کرد: خبرنگار متعهد بر خود فرض دانسته در برابر ناهنجاریهای سازمانی و  اجتماعی موجود ضمن آنکه ساکت نخواهد نشست، صادقانه انتقاد کرده و موجبات تنویر افکار عمومی را فراهم سازد و راهکار مناسب و شایسته را برای مسئولینی که در غفلت مرتکب خطا شده اند فراهم نماید. 
ابراهیمی گتابی بیان کرد: به پاس قدر دانی از اصحاب رسانه اعم از مطبوعات، خبر گزاریها و سایت های مجازی و رسانه ملی(استانی) و به مناسبت 17 مرداد تکریم خبرنگار، برنامه ای شامگاه امروز با دعوت از  70 خبرنگار  و با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرمانده سپاه کربلا همچنین معاون هماهنگ کننده، معاونین روابط عمومی و  اردویی و راهیان نور این سپاه برگزار می گردد که از خبرنگاران و رسانه های فعال در حوزه راهیان نور قدر دانی به عمل می آید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار