کد خبر: ۸۹۰۱۱۵۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، آیت‌الله سیدحسن عاملی در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان گرمی اظهار داشت:دولت کارهای بزرگی در شهرستان گرمی انجام داده ‌به طوری که سد عمارت که یک مجموعه عزتمند در شهرستان به شمار می‌رود در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی گفت: سد عمارت یکی از بزرگ‌ترین پروژه مهار آب‌های مرزی استان است که با اعتبار 400 میلیارد تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی با دستور مقام معظم رهبری که جمهوری اسلامی ایران عنایت کرده ‌در حال اجرا بودهکه یک زیرساخت عظیم در استان و برای شهرستان گرمی است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در مورد پروژه پایاب سد گیلارلو افزود: اجرای پایاب سد گیلارلو با اعتبار 160 میلیارد ریال در قالب تعاونی به صورت 85 درصد سهم دولت و 15 درصد با مشارکت خود مردم به صورت تعاونیدر حال اجراست که این پروژه 600 هکتار از اراضی کشاورزی را پوشش خواهد دادو در‌خواست ما از مردم استان نیز همین است که نسبت به آبیاری زمین‌های کشاورزی خود به صورت تعاونی در سطح استان اقدام کنند.

عاملی در بازدید از کارخانه شیرآلات قهرمان بیان کرد: مجموعه شیرآلات قهرمان باید به دنیا معرفی شود و خود سرمایه‌گذار این مجموعه بزرگ باید یک الگو برای همه معرفی شود چرا که وی با همت و اراده به وطن خود که علاقه‌مند بوده سرمایه‌گذاری کرده و در حال حاضر با 280 نفر شروع به کار کرده ‌و با تکمیل فازهای بعدی زمینه اشتغال 3 هزار نفر نیز فراهم می‌شود.

وی تصریح کرد: بنده از همه مسئولان شهرستان تقدیر و تشکر می‌کنم به ویژه از فرماندار شهرستان که برای این مجموعه خیلی تلاش کردند و از استاندارکه تلاش‌های شایسته‌ای برای این پروزه انجام دادند و امیدواریمهمه مسئولان ادارات نیز در راستایرفع مشکلات این مجموعه تلاش کنند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات