خبرهای داغ:
قربانی اقدام برخی نمایندگان مجلس در رابطه با سلفی گرفتن را اقدامی ناشایست دانست و اظهار کرد: گاهی یک حاشیه کوچک اصل یک مسله مهم را تحت الشعاع قرار می دهد و جلسه ای که قرار بود از بعد سیاسی پر رنگ باشد و موضوع ایران هراسی را بی اثر کند را گرفتار حاشیه ها کرد و امیدواریم مسئولان که نمایندگان یک ملت به شمار می روند مواظبت و دقت بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۰۱۲۰۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ امام جمعه شهر دستگرد در نماز جمعه در رابطه با شناخت پیروان و شرکای شیطان اشاره به خطبه هفتم نهج البلاغه امیرالمؤمنین علیه السلام کرد و گفت: برخی از انسان ها شیطان را ملاک تصمیم گیری خود گرفته اند و در دو راهی ها رضایت شیطان را بر رضایت خدا ترجیح می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین جمال قربانی با بیان این که چنین افرادی را شیطان به عنوان شریک برای خود انتخاب می کند، ادامه داد: انسان با تقوا وقتی بر سر دو راهی ها قرار می گیرد و هر دو راه هم مساوی باشد و برای انتخاب یکی از راه ها مردد می شود، در ابتدا بررسی می کند که کدام یک به خواهش نفسانی او نزدیک تر است آن را کنار می گذارد و دیگری را انتخاب می کند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی شیطان انسان ها را به شراکت انتخاب کند در دل آن ها بذرِ ریا، تکبّر، غرور و رذایل اخلاقی دیگر می کارد و پرورش می دهد و این اتفاق می افتد که ناگهان کسی که مانند زبیر روزی سیف الاسلام است روز دیگر مقابل سیف الله، امیرالمومنین علیه السلام شمشیر می کشد.

قربانی یادآور شد: وقتی انسان شریک ابلیس شد دیگر زبان او زبان شیطان خواهد شد و ابلیس از زبان او سخن می گوید و کارهای خود را به وسیله او انجام خواهد داد.

امام جمعه دستگرد در خطبه دوم اقدام برخی نمایندگان مجلس در رابطه با سلفی گرفتن را اقدامی ناشایست دانست و اظهار کرد: گاهی یک حاشیه کوچک اصل یک مسله مهم را تحت الشعاع قرار می دهد و جلسه ای که قرار بود از بعد سیاسی پر رنگ باشد و موضوع ایران هراسی را بی اثر کند را گرفتار حاشیه ها کرد و امیدواریم مسئولان که نمایندگان یک ملت به شمار می روند مواظبت و دقت بیشتری داشته باشند.

وی اقدامات وحشی گرایانه عربستان نسبت به تخریب منازل شیعیان و زادگاه شیخ باقرالنمر به بهانه خانه سازی با بمباران هوایی و هم تخریب زمینی را به شدت محکوم کرد و گفت: عربستان درصدد است زادگاه شیعیان را نابود کند.

قربانی ۲۳ مرداد روز مقاومت اسلامی و همچنین ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت و عنوان کرد: استقامت در مسیر درست نتیجه اش امداد الهی است و با اشاره به آیه ی ۳۰ سوره فصلت در این زمینه گفت: کسانی که راه و مسیرخود را مسیر خدا انتخاب کردند و در این مسیر ثابت قدم مانده اند و گرفتاری ها و مرور زمان آن ها را خسته نکند امدادهای الهی شامل حالشان خواهد شد.

این مسئول در پایان شهادت شهید سر جدای مدافع حرم شهید محسن حججی نجف آبادی را گرامی داشته و به روح پاک او درود و سلام فرستاد و افزود: از افتخارات و الگوهای کشور ما، امثال شهیدحججی هستند که سن کم او و خانواده او و جوانی او و جذابیت های دنیا باعث نشد که از راه و هدفش دست بردارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها