امامی : یکی از رسالتهای اصلی بسیج ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی است و بسیج می توان با تعامل مثبت با دستگاه های دولتی،‌ این فرهنگ را به بطن جامعه برده و در میان افراد نهادینه کند.
کد خبر: ۸۹۰۱۲۱۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر در جمع بسیجیان گردانهای امام حسین (ع) وبیت المقدس بر نقش موثر بسیج در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: باید با تقویت این نهاد مردمی به اهداف متعالی این بخش دست یافت.

امامی،انقلاب اسلامی ایران را الهام گرفته از قیام عاشورا دانست و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران، نشات گرفته از انقلابی است که در طول تاریخ کشور استثنایی و بی نظیر بوده است و این سند افتخاری برای تمامی نسلها در کشور است.

وی عنوان کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی نیز از این موضوع آگاهند و اقرار کرده اند که تا زمانیکه مردم ایران پایبند دین خود و رهرو راه امام خمینی و شهدا هستند، نمی توان از هیچ راهی بر آنان نفوذ کرد، همچنانکه تا کنون نیز تهدیدها و تحریمهای دشمنان علیه ایران اسلامی در عرصه های مختلف،بی اثر بوده است.

امامی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی که تمرکز دشمنان بر جنگ اقتصادی فرهنگی با کشورهای مسلمان بویژه ایران اسلامی است، رسالت بسیج بسیار حساساست و به تعبیر رهبر معظم انقلاب در این پیچ تاریخی، نقش بسیج بی بدیل و بی نظیر است.

وی اضافه کرد: با توجه بر اینکه امروز دشمنان در عرصه اقتصادی و فرهنگی وارد جنگ با ایران شده اند، یکی از رسالتهای اصلی بسیج ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی است و بسیج می توان با تعامل مثبت با دستگاه های دولتی،‌ این فرهنگ را به بطن جامعه برده و در میان افراد نهادینه کند.

ارسال نظرات