کد خبر: ۸۹۰۱۲۵۴
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی نمایش رزمی،فرهنگی و بصیرتی علمداران ولایت را از تاثیرگذارترین برنامه های فرهنگی راهیان نور عنوان کرد.

سرهنگ جلیل وحیدی با اشاره به آمادگی میزبانی آذربایجان غربی از کاروان های راهیان نور گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته استقبال زائران برای بازدید از مناطق عملیاتی این استان بسیار پرشور است.

وی با بیان اینکه زمان آغاز اردوهای راهیان نور شمالغرب از اوایل اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان آبان ماه ادامه دارد افزود: البته از ۱۵ مهر تا اواخر آبان ماه نیز موعد برگزاری اردهای راهیان نور دانش آموزی می باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی اجرای نمایش رزمی بصیرتی را از تاثیرگذارترین برنامه های فرهنگی تدارک دیده شده برای کاروان های راهیان نور عنوان کرد و اظهار داشت: از جمله اهداف برگزاری این نوع برنامه ها تلاش در جهت انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس به نسل های امروزی و تداعی گوشه هایی از صحنه جبهه های حق علیه باطل است.

وی سالجاری را دومین سال برگزاری نمایش رزمی بصیرتی در استان آذربایجان غربی برشمرد و گفت: بحمدالله به اذعان بازدیدکنندگان توانسته ایم در این مدت رضایتمندی آنان رادر خصوص انتقال مفاهیم ارزشمند تاریخی و دفاع مقدس جلب نماییم.

به گفته سرهنگ وحیدی در این برنامه نمایشی بخشی هایی مانند اتفاقات صدر اسلام، دفاع مقدس ، از خودگذشتگی شهدا، جریان عاشورا، شکست حصر آبادان و عملیات ولفجر ۴ به نمایش گذاشته می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: نمایش رزمی،فرهنگی و بصیرتی علمداران ولایت با هنرمندی بسیجیان مخلص و بی ادعا از اول مرداد ماه هر هفته روزهای فرد در پادگان حیدرلوی ارومیه برگزار می شود .

منبع: اروم نیوز
ارسال نظرات