خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان حقیقت ها به همگان از سوی رسانه هارا خواستار شد .
کد خبر: ۸۹۰۱۲۵۶
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه اظهار داشت: دشمن در همه حال در فکر ضربه زدن به ایران است و این موضوع نباید هیچ گاه فراموش شود و دولت همچون همیشه باید دوشادوش ملت در برابر دشمنان موضع گیری کند .

وی افزود : آمریکا بدلیل دلیل آن فقدان مباحث انسانی در ذهن خود دائم به فکر منافع خویش در تمام زمینه ها بوده و هیچ چیز دیگر برای او مهم نمی باشد و هیچگاه از انسانیت دفاع نخواهد کرد .

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به آمادگی حجاج جهت مشرف شدن به مکه مکرمه و مدینه منوره اذعان داشت : حجاج باید به رعایت موازین شرعی و طلب حلالیت از دیگران توجه داشته و دلیل انجام تمامی اعمال خود را دریابند چرا که باید با تمام وجود مناسک حج را دریافته و چشم بسته باز نگردند .

امام جمعه ارومیه تأکید کرد: ایران اسلامی دارای چهره جهانی است چرا که از بیش از یک صد کشور نماینده در این مراسم حضور دارد و در این میان عده‌ای بودند که سبب سرافرازی ما بودند و عده‌ای نیز سبب سرافکندکی ملت ایران بودند.

وی با اشاره به روز خبرنگار تصریح کرد :خبرنگاران باید بدانند سخنانی جز سخن حق بر قلم خویش نگیرند و باید اهتمام خویش را بکار گیرند تا به هنگام قلم زدن عقوبت الهی را شامل حال خود نگردانندو حقیقت هارا به همگان بازگو نمایند چرا که برای تمامی نوشته های خویش مسئولند .

قریشی اظهار داشت: برخی از رسانه‌ها سخنان ایراد شده در نماز جمعه را به درستی به همگان بیان نمی‌کنند و موضوعاتی که به شایسته یا ناشایسته بودن مجالس مربوط است را به موضوع محرم یا نامحرم ربط می‌دهند لذا هر فردی که دررسانه قلم می زند باید نسبت به رعایت ادب توجه شایسته ای داشته باشد .

وی بااشاره به شهادت محسن حججی افزود: اکنون مستنداتی که از شهید حججی در رسانه ها در حال انتشار می باشد باید مایه افتخار و سرمشق جوانان باشد چرا که اوج صلابت و اقتدار وی را به تصویرکشیده است اما در مقابل مستندات منتشر شده مراسم تحلیف مایه تاسف و شرم ساری است هر چند حضور نمایندگان کشور های خارجی در ایران نشان دهنده اقتدار این کشور می باشد .

منبع: اروم نیوز
ارسال نظرات