خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۹۰۱۲۶۰
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
امسال دانشجویان بسیجی شهرستان چالدران در قالب طرح اردوهای جهادی ضمن اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری اجرای افزون بر 10 پروژه عمرانی را عهده دار شدند.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فعالیت دانشجویان بسیجی در طرح اردوهای جهادی در جهت خدمت رسانی به همنوعان خود در مناطق محروم روستایی و همچنین در جهت عمران و آبادانی روستاهای کم برخوردار شروع گردیده و درعرصه های مختلف مشغول فعالیت هستند.

یکی از دانشجویان فعال در این طرح درگفتگو با خبرگزاری بسیج گفت : شرکت در اردوهای جهادی یک توفیق الهی است که شامل حال بنده شده است و بر حسب وظیفه در این اردوها شرکت نمودم تا سهم گوچکی در رفع محرومیت روستاها ی محروم این شهرستان داشته باشم.

همچنین فرمانده سپاه چالدران در بازدید از اردوهای جهادی ضمن تشریح برنامه های اردوهای جهادی گفت: ساخت خانه محرومین ، احداث حمام و سرویسهای بهداشتی و مرمت و ساماندهی مساجد با صرف اعتبار بالغ بر ۱ میلیارد ریال اعتبار از جمله طرحهای عمرانی در حال اجرا توسط دانشجویان بسیجی شرکت کننده در اردوهای جهادی این شهرستان می باشد.

سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری افزود : در طول اجرای طرح اردوهای جهادی، دانشجویان بسیجی عهده دار خدمات مختلفی در زمینه های پزشکی ، پیراپزشکی ، اجرای پروژه های عمرانی از جمله احداث خانه عالم ، محرومین ، مرمت و ساماندهی راه و مساجد در روستاهای محروم این شهرستان شدند.

وی اضافه کرد : حضور تیم های پزشکی نیزدر روستاهای محروم این شهرستان در جهت ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به صورت رایگان به مردم این روستاها از جمله خدمات ارائه شده در این طرح می باشد.

فرمانده سپاه شهرستان چالدران ادامه داد:برنامه ریزی برای بهره مندی ۱ هزار نفر از نوجوانان و جوانان در کلاسهای فرهنگی و هنری از جمله آموزش قران ، احکام ،نقاشی و آموزش خانواده از دیگر برنامه های در حال اجرا در طرح اردوهای جهادی است.

لازم به توضیح می باشدامسال در راستای اجرای این طرح افزون بر ۵۰ نفر دانشجوی بسیجی از دانشگاههای این شهرستان در زمینه های مختلف فعالیتهای لازم را انجام می دهند.

ارسال نظرات