حجت الاسلام والمسلمین دیانی در جمع بسیجیان پایگاه بنت الهدی سمنان گفت: موضوع حجاب در جامعه اسلامی نباید دست کم گرفته شود.
کد خبر: ۸۹۰۱۳۰۴
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین دیانی در جمع بسیجیان پایگاه بنت الهدی سمنان، در خصوص حجاب و عفاف بیان کرد: موضوع حجاب را نباید دست کم بگیریم، چراکه بی حجابی به شدت در حال گسترش است و بسیجیان موظف هستند که حجاب و عفاف را در سطح جامعه ترویج دهند.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه حجاب تنها به حجاب ظاهری محدود نمی شود،ادامه داد: حجاب نگاه،حجاب زبان و حجاب گوش نیز همانند حجاب ظاهری حائز اهمیت است و باید به آن ها توجه داشته باشیم.

وی افزود: رعایت حجاب را باید فرهنگ سازی کنیم؛ پایگاه های مقاومت و بسیجیان باید در این راستا فعالیت خود را چند برابر کنند و نوجوانان و جوانان را از آسیب های رعایت نکردن حجاب و عفاف آگاه کنند.

دیانی خاطرنشان کرد: ترویج بدحجابی و بی عفتی از جانب دشمن بسیار هوشمندانه و زیرکانه در حال پیشروی است؛ آن ها ابتدا الگوهای مردم اعم از بازیگران و هنرمندان را تغییر و به سبک زندگی غربی نزدیک می کنند تا مردم نیز به تبع ان ها تغییر پیدا کنند.

حجت الاسلام دیانی تصریح کرد: برخی از جوانان و نوجوانان حجاب را محدودیت می دانند و به همین خاطر با آن مخالف هستند؛ این نشان دهنده ناآگاهی این جوانان است و ما باید آنان را آگاه کنیم و به آن ها نشان دهیم که نه تنها حجاب محدودیت نیست بلکه باعث آزادی و بهتر شدن فعالیت بانوان در جامعه می شود.

وی با اشاره بر راه های مختلف عبادت خداوند، اظهارکرد: نگاه به قرآن، نگاه به پیامبر اکرم(ص) و حضرت علی(ع) و نگاه به پدر و مادر نیز عبادت محسوب می شود؛ بنابراین باید علاوه بر قرائت قرآن جوانان را به حفظ احترام پدر و مادر سفارش کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها