صفایی در جمع بسیجیان پایگاه حجاب سمنان گفت: رعایت اعتدال یک اصل مهم و بنیان نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۰۱۳۱۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، صفایی در جمع بسیجیان پایگاه حجاب بیان کرد: نباید از فرمایشات مقام معظم رهبری سبقت بگیریم بلکه باید گام به گام و شاه به شانه ی ایشان حرکت کنیم.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: بسیجیان باید بصیرت داشته باشند و بتوانند راه را تحلیل کنند و در نهایت تصمیم درست و بدون خطا را بگیرند.

وی افزود: مسلمانان باید به خود مغرور باشند چرا که دو نعمت گرانبها یعنی امام زمان(عج) و امام خامنه ای را دارند و به لطف این دو بزرگوار دین مبین اسلام نسل به نسل به درستی و بی کم و کاست به نسل های بعدی منتقل می شود.

صفایی اظهار کرد: تاکنون رهبر معظم انقلاب با تمام پیش بینی های هوشمندانه ی خود راه را برای پیشرفت دین اسلا گشوده است و اسلام را در مقابل دشمنان زنده نگه داشته است؛ در مقابل به وضوح دیده ایم که اگر مردم و مسئولین در امور مختلف به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل نکردند دچار مشکل شدند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در تمام زمینه ها اعتدال را رعایت می کنند چرا که دین مبین اسلام افراط و تفریط را نمی پسندد؛ انقلاب اسلامی ایران اعتدال را اساس و بنیان تشکیل نظام اسلامی معرفی کرده است؛ مردم نیز باید در زمینه و امور مختلف اعتدال را رعایت کنند و با سرعت مطمئن در راستای جهانی کردن حکومت اسلامی قدم بر دارند.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: بسیجی یعنی کسی که پشتیبان ولایت فقیه است؛ متأسفانه نوجوانان معنای ولایت فقیه را به درستی درک نکرده اند؛ بسیجیان باید جایگاه و مقام ولی فقیه را به این نوجوانان نشان دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها