در پی شهادت "محسن حججی"

ناحیه مرکزی یزد بیانیه ای صادر نمود

در این بیانیه آمده است: جنایت ظالمانه و غیرانسانی گروه ترویستی داعش در به شهادت رساندن شهید حججی عزیز سندی گویا و ماندگار دیگری ازاستکبار و مولود شوم آن شد.
کد خبر: ۸۹۰۱۳۶۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در پی به شهادترسیدن "محسن حججی" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد بیانیه ای صادر نمود. متن بیانیه بدین شرح است:

"وَلاَتَقُولُوا لِمَن یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاَتُ بَلْ أَحْیَآءٌ وَ لَـَكِن لآتَشْعُرُون"

پاسدار مجاهد دلیر شهید محسن حججی به ندای خدا و رسول و اهل بیت علیهم السلام لبیک گفت و در دفاع مقدس از اسلام و مکتب و حرم اهل بیت علیهم السلام در مقابله با اشقیای اموی زمان تکفیریهای مزدور امریکا و صهیونیست به لقاﺀالله پیوست.

جنایت ظالمانه و غیرانسانی گروه ترویستی داعش در به شهادت رساندن شهید حججی عزیز سندی گویا و ماندگار دیگریازاستکبار و مولودشوم آن شد.

خون حلقوم بریده این شهید که همانند سرور و سالار شهیدان مظلومانه و حسین گونه بر زمین ریخته شد، پیام پیروزی‌های بزرگ توسط جبهه حق برای مسلمین جهان و نزدیک شدن نابودی جبهه باطل و قطع شجره ملعونه وهابیت را به همراه دارد .
دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای بزرگوار مدافع حرم و عرض تبریک و تسلیت خدمت خانواده‌های بزرگوار آنان که شهادت عزیزانشان، عامل ثبات و امنیت کشور و عزت اسلام و انقلاب و بالا بردن بصیرت ملت انقلابی است،شهادت سرافرازانه پاسدار غیور مدافع حرم شهید محسن حججی را به حضرت صاحب‌الامر(ارواحنا له الفداه) ، مقام معظم رهبری(حفظه الله) ، همرزمان ، مردم شهید پرور استان اصفهان و شهرستان نجف آباد و به ویژه به پدر،مادر،‌همسر گرامی و فرزند نونهال این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان حشر با شهدای کربلا برای آن شهید و اجر و صبر را برای کلیه بازماندگان مسألت می‌نمایم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار