مزیدی در نشست عقیدتی حوزه مقاومت بسیج مهدیه ناحیه مرکزی:
مزیدی در نشست عقیدتی حوزه مقاومت بسیج مهدیه ناحیه مرکزی یزد با اشاره به آیاتی از قرآن کریم مبنی بر توصیه به عفو و بخشش دیگران و صبر نمودن ،اولین پیامد صبر کردن را به دست آوردن آرامش بیان نمود.
کد خبر: ۸۹۰۱۳۶۳
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نشست اعتقادی،معنوی و اخلاقی حوزه مقاومت بسیج مهدیه ناحیه مرکزی یزد با محوریت اخلاقی و عفو و گذشت در زندگی مشترک به شیوه طرح پرسش و پاسخ با حضور بسیجیان و اعضای شورای حوزه در مسجد امام حسین(ع) امامشهر یزد برگزار شد.

"مزیدی" در این نشست در تشریح فواید خصلت خوش اخلاقی و بد اخلاقی با اشاره به آیات قرآن در این باره و داستان سعد بن معاذ، بر داشتن اخلاق و رفتار خوب در خانواده و اجتماع تاکید نمود.

وی با اشاره به وجود فشار قبر برای افراد بداخلاق ،داشتن ثواب دنیوی و اخروی را از فواید صبر نمودن در برابر اخلاق بد همسر برشمرد .

مربی حلقه صالحین حوزه صبر نمودن و شکر گزاری را دو شاخه درخت ایمان عنوان نمود و افزود:سکوت در مقابل فریاد و بداخلاقی همسر بهترین کار است .

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم مبنی بر توصیه به عفو و بخشش دیگران و صبر نمودن ،اولین پیامد صبر کردن را به دست آوردن آرامش بیان نمود.

سخنران نشست در ادامه در تشریح فریضه امربه معروف و نهی از منکر و مضررات عدم انجام آن برای فرد و اجتماع، درباره برخورد با افرادی که با حجاب و پوشش نامناسب در اجتماع حضور می یابند و تذکر لسانی در انجام فریضه مهم امربه معروف و نهی از منکر مطالبی را بیان نمود.

وی در آخر ضمن پاسخ به سوالات حاضرین، درباره احکام نماز های واجب و نماز آیات نکاتی را یادآور شد.

ارسال نظرات