در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت آشتیان
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به هجمه‌های اخیر علیه سپاه پاسداران گفت: این هجمه‌ها مسائل پیش پا افتاده‌ای است؛ و خللی در رسالت اصلی سپاه وارد نمی کند.
کد خبر: ۸۹۰۱۳۸۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آشتیان با اشاره به ماموریت سپاه گفت: اصلی‌ترین ماموریت سپاه حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و این نهاد با تبعیت از ولایت به دنبال تقویت انقلابی‌گری در جامعه است.

وی با بیان اینکه سپاه متعلق به مردم است، افزود: این نهاد از سوی مردم حمایت می شود و در سایه انقلابی بودن، ولایتمدار بودن و مردمی بودن دستاوردهای موفقی را هم داشته است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: در شرایطی که تهدیدهای نظامی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و امنیتی علیه این کشور برجسته می شود، سپاه دوشادوش مردم به دنبال مقابله با این تهدیدها است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی به هجمه‌های داخلی و خارجی علیه نهاد انقلابی و مردمی سپاه گفت: متاسفانه این روزها شاهد هجمه‌ها علیه سپاه هستیم اما این هجمه‌ها مسائل پیش پا افتاده‌ای است و خللی در رسالت اصلی سپاه وارد نمی کند و این نهاد بیش از گذشته صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی را دنبال می کند.

 شاخصه اصلی سپاه پایبندی به ولایت فقیه است

سرهنگ پاسدار نباتی، فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج آشتیان گفت: انقلابی‌گری یک تکلیف برای سپاه در راستای حفظ اسلام و پیروی از خط امام و رهبری است.

وی افزود: در سایه اتحاد و همدلی بین مسئولان و مردم می‌توان برای تحقق ماموریت‌های سپاه گام برداشت.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خدمات سرهنگ پاسدار محمد گودرزی‌مقدم در دوران مسئولیتش در سپاه آشتیان تقدیر و در حکمی سرهنگ پاسدار نباتی که پیش از این جانشین فرمانده دلیجان بود به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج آشتیان منصوب و معارفه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات