فرمانده سپاه خلیل آباد گفت: ساخت مسکن برای مددجویان روستایی کمیته امداد امام خمینی(ره) توسط بسیجیان سازندگی شهرستان اجرایی شده است.
کد خبر: ۸۹۰۱۳۸۶
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰
ابوالفضل فتوحی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه خلیل آباد در سال ۹۶ با مشارکت کمیته امداد شهرستان ۵ واحد مسکونی در سطح روستاهای شهرستان ساخته شد.

وی با بیان اینکه ساخت این منازل با هدف محرومیت زدایی و اجرای منویات رهبری در راستای کمک به محرومین و اقشار ضعیف شهرستان صورت گرفت، خاطرنشان کرد: واحد های مسکونی با مساحت ۶۰ مترمربع برای مددجویان کمیته امداد سطح شهرستان خلیل آباد ساخته شد.

فرمانده سپاه خلیل آباد با تاکید بر اینکه افراد مستعد نیز در اولویت ساخت این واحدهای مسکونی قرار داشتند که توسط بسیجیان با همکاری کمیته امداد شناسایی شدند، تصریح کرد: این واحدها توسط گروه های جهادی بومی و محلی هر روستا در حال تکمیل است.

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه ۵ گروه های جهادی ۱۲ نفره کار ساخت این واحد ها را برعهده دارند اذعان کرد: واحد های مسکونی مورد نظر در روستاهای ابراهیم آباد، نقاب، جابوز، کاهه و شهر کندر نیز ساخته و در حال اجرا می باشد.

فتوحی با تاکید بر اینکه گروه های جهادی بدون هیچ چشم داشتی در حال خدمت رسانی به محرومین هستند، عنوان کرد: هزینه های جاری این طرح با مشارکت کمیته امداد و خیرین بسیجی شهرستان تامین شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این ۵ واحد مسکونی که با ساز و کار قانونی و در قالب اردوهای جهادی ۷ روزه ساخته شد در آینده ای نه چندان دور به بهره برداری می رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها