خبرهای داغ:
دوره دو روزه آموزشی مربیان نوگل حسینی که از شنبه ۲۱ مرداد در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت قم آغاز شده بود، با سخنرانی رییس مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۹۰۱۳۹۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از قم، دومین دوره دو روزه آموزشی مربیان نوگل حسینی که از سوی سازمان بسیج مداحان کشور در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت قم برگزار شده بود، عصر امروز به کار خود پایان داد.

بر اساس این گزارش در این دوره 150 مربی خواهر و برادر نوگل حسینی از سراسر کشور در شهر مقدس قم گرد هم آمدند تا شیوه های آموزشی نوین کودکان را فراگیری کنند.

در افتتاحیه این دوره، محمد فراهانی رییس سازمان بسیج مداحان کشور، صبح شنبه به سخنرانی پرداخت و پس از آن کلاس های آموزشی آغاز شد.

اساتید و مربیان برجسته مداحی همچون آقایات ارغوانی، شهبازی، ضیا و حجت الاسلام حقیقت در این دوره آموزشی به تدریس موضوعاتی چون روش تدریس نوگلان حسینی، جذاب سازی کلاس ها، اصول تربیتی بازی و سرگرمی، فضای مجازی، کلیپ و هنر بدن پرداختند.

اختتامیه این دوره دو روزه آموزشی با سخنرانی حجت الاسلام حسین حقیقت، رییس مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم همراه بود.

وی به تشریح شیوه های نوین آموزش اثرگذار در کودکان پرداخت و گفت: بسیاری از اطلاعات و دانستی های علمی و اسلامی را می توانیم در قالب بازی های اندرویدی و کامپیوتری به شکل غیر مستقیم به کودکان آموزش دهیم.

رییس مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزود: اثرپذیری از طریق چشم نسبت به گوش، بیش از دو برابر است و بهتر است که در آموزش کودکان، از انیمیشن، نقاشی، رنگ آمیزی، پازل و تصاویر استفاده کنیم.

یادآور می شود، دومین دوره دو روزه آموزشی مربیان نوگل حسینی با حضور 150 مربی خواهر و برادر نوگل حسینی از سراسر کشور که از شنبه 21 مرداد در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت شهر مقدس قم و از سوی سازمان بسیج مداحان کشور آغاز شده بود، عصر امروز به کار خود پایان داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها