مسئول اداره تبلیغات اسلامی نیشابور بیان داشت: حال فرهنگی کشور مناسب نیست؛ در سالیان گذشته نگاه دولت‌ها به فرهنگ نگاه اولویتمند نبوده است و در این عرصه عقب ماندگی‌های فراوان داریم.
کد خبر: ۸۹۰۱۳۹۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶

صبح امروز فرمانده ناحیه  مقاومت بسیج بامسئول جدید اداره تبلیغات اسلامی نیشابوردیدار وگفتگو کرد .

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدارسید علی اکبر حسینی به همراه مسئول کانون بسیج مداحان و مسئول نظارت بسیج نیشابور با حضور در اداره تبلیغات اسلامی با مسئول جدید این اداره دیدار و گفت‌وگو کرد.

حسینی در این دیدار با بیان اینکه سرفصل‌های ماموریتی مشترک زیادی داریم عنوان کرد: اداره تبلیغات اسلامی و سپاه نهادهای هستند که توفیق دارند تحت زعامت حضرت آقا خدماتی به مردم ارائه بدهند

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا جوانشیری در این دیدار با بیان اینکه جبران خطا واشتباهات دولتمردان بر دوش سپاه پاسداران بوده است، اظهار داشت: حال فرهنگی کشور مناسب نیست؛ در سالیان گذشته نگاه دولت‌ها به فرهنگ نگاه اولویتمند نبوده است در این عرصه عقب ماندگی‌های فراوان داریم.

وی با اشاره به فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری افزود: نهادهای فرهنگی نتوانستند رضایت رهبر معظم انقلاب را در مباحث فرهنگی جلب کنند که معظم له به ناچار دستور به آتش به اختیار دادند.

وی اضافه کرد: امروز تکلیف ما تکلیف سنگینی است. همه ماباید با تدبیر و داریت در مباحث فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بکوشیم تا قدمی به نفع مناسبات انقلاب اسلامی برداریم.

وی ابراز امیدواری کرد: با کمک سپاه نقاط کور و گره کارهای نشدنی در نیشابور حل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها