بیش از 104 نفر از مؤدیان و پرداخت‌کنندگان زکات شهرستان خلیل‌آباد ظهر امروز در همایش اُلفت در خانواده تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۹۰۱۳۹۳
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی محمد زاده در همایش تجلیل از مؤدیان و پرداخت‌کنندگان زکات خلیل‌آباد اظهار داشت: شهرستان خلیل‌آباد در سال ۹۵ بیش از ۶۰۰ نفر مؤدی زکات داشته است.

وی بابیان اینکه مبلغ پرداخت زکات این مؤدیان از ۱۰ هزار تومان آغاز و به ۳ میلیون تومان هم رسیده است، خاطرنشان کرد: افرادی که با توجه به درآمد پایین خود با حضور قلب زکات مال پرداخت می‌کنند بسیار ارزشمندتر از افرادی است از یک درآمد بالا زکات می‌دهند.

مسئول شورای زکات شهرستان خلیل‌آباد از تجلیل بیش از ۱۰۴ مؤدی و پرداخت‌کننده زکات برتر خبر داد و تصریح کرد: این افراد از بین پرداخت‌کنندگان و تبلیغ‌کنندگان زکات انتخاب‌شده‌اند.

وی در پایان بابیان اینکه مبلغ جمع‌آوری‌شده زکات در سال ۹۵ بالغ‌بر ۳۷۰ میلیون تومان بوده است، اذعان کرد: این مبالغ در بحث محرومین، عمرانی، تحصیلی، جهیزیه و… هزینه شده است.

گفتنی است در پایان این مراسم از بیش از ۱۰۴ نفر از مؤدیان و پرداخت‌کنندگان برتر زکات در شهرستان خلیل‌آباد با حضور معاون امور فرهنگی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی و مسئولان شهرستان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها