خبرهای داغ:
مراسم بزرگداشت شهید محسن حججی از شهدای مدافع حرم همزمان با ۲۶ مردادماه در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۱۳۹۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم بزرگداشت شهید مظلوم محسن حججی از شهدای مدافع حرم پنج شنبه هفته جاری همزمان با ۲۶ مردادماه بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، یادآوری خاطرات شهید محسن حججی، سخنرانی و مدیحه‌سرایی با محوریت شهدای مدافع حرم از دیگر بخش‌های این مراسم معنوی خواهد بود.

آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) از عموم مردم شهید پرور استان قم دعوت می‌کند تا در مراسم بزرگداشت شهید محسن حججی حضور پر شوری داشته باشند چرا که این مراسم موجب دلگرمی خانواده این شهید بزرگوار و دیگر مدافعان حرم می‌شود.

لازم به ذکر است، محسن حججی از جهادگران و اعضای فعال مؤسسه شهید احمد کاظمی بود که در عملیاتی مستشاری نزدیک مرز سوریه با عراق به اسارت گروه تروریستی داعش درآمد و پس از دو روز به‌دست تروریست‌های تکفیری در سوریه به  شهادت رسید.

این جهادگر فرهنگی از فعالان ترویج و تبلیغ کتاب بود و اقدامات جهادی را در اردوهای سازندگی برای خدمت به مناطق محروم انجام داده و از خادمین راهیان نور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بود. شهید محسن حججی ۲۵ ساله و اصالتاً اهل نجف‌آباد اصفهان بود و از وی  فرزندی ۲ ساله به یادگار مانده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها