معاون اجتماعی مرزبانی استان هرمزگان:

لزوم مشارکت مرزنشینان در تامین امنیت پایدار در مرزهای آبی هرمزگان

معاون اجتماعی مرزبانی استان هرمزگان بر لزوم مشارکت مرزنشینان در تامین امنیت پایدار در مرزهای آبی و ساحلی هرمزگان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۰۱۳۹۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ محسن صداقت کیش صبح یکشنبه در نشست صمیمی با فرماندار و جمعی از مرزنشینان شهرستان میناب بخشدار مرکزی میناب، دبیر شورای تامین شهرستان و مرزنشینان،صیادان و تجار بنادر کرگان،کلاهی،کهنه شهر و تیاب در محل سالن جلسات فرمانداری ویژه شهرستان میناب برگزار شد. خواستار همکاری و مشارکت مرزنشینان برای تامین امنیتی پایدار در مرزهای آبی و سواحل استان شد.
 

وی مرزنشینان را مرزبانان واقعی کشور خطاب و امنیت موجود در مرزهای آبی استان را نتیجه تلاش و همکاری متقابل مرزنشینان و مرزبانان استان دانست.

 

معاون اجتماعی مرزبانی استان هرمزگان از مرزنشینان و صیادان استان خواست در هنگام صیادی از آبهای سرزمینی و محدوده صید خارج نشده و در صورت مشاهده تجاوز شناورهای خارجی به مرزهای آبی استان مرزبانان را مطلع کنند.

 

سرهنگ صداقت کیش در ادامه از همکاری و تعامل مرزنشینان با مرزبانان استان برای مبارزه با پدیده شوم قاچاق بویژه موادمخدر و مشروبات الکلی تقدیر  و قدردانی کرد و خواستار استمرار همکاری مرزنشینان با مرزبانان استان شد.


ارسال نظرات