در آئین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی بسیج عشایری عنوان شد:
حجت الاسلام سرافراز گفت: فرمان آتش به اختیار در راستای ضرورت مقابله با تهاجم فرهنگی هدفمند دشمن است.
کد خبر: ۸۹۰۱۴۱۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، یاد و خاطر شهید والامقام محسن حججی را گرامیداشت و گفت: ایمان، شجاعت، صلابت شهید والامقام محسن حججی فضای جامعه را دگرگون کرد.

حجت الاسلام کریم سرافراز افزود: شهادت مدافع حرم محسن حججی به ما نشان داد که اگر کار مخلصانه و صادقانه برای خدا باشد، خداوند برنامه های انسان را طوری مرتب می کند که شخصیت و محبوبیت فرد تاثیر گذار و در دل تمام مردم جای گیرد.

وی، ادامه داد: ببینید تمام برنامه های خداحافظی با خانواده، نحوه اسارت و چگونگی شهادت محسن حججی طوری تنظیم شده که ایمان، شجاعت و صلابت این شهید والا مقام فضای جامعه را دگرگون ساخته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نمایندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام همچنین با استناد به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا در 27 خرداد در دیدار با دانشجویان بیان کرد: فرمان آتش به اختیار رهبری در راستای ضرورت مقابله با تهاجم فرهنگی هدفمند دشمن است، که مردم انقلابی منتظر انجام کار فرهنگی توسط دستگاه های دولتی نباشند و نیروهای متخصص و توانمند در عرصه فرهنگی ورود نموده و یک حرکت خودجوش فرهنگی را به پیش ببرند.

در پایان این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از زحمات حجت الاسلام مهران کریم پور در مدت خدمت در ناحیه عشایری تقدیر و حجت الاسلام سید محسن حسینیان را به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری معرفی کرد.

ارسال نظرات