مسئول دبیر خانه اشراف سپاه کربلا:

هفتمین جشنواره مالک اشتر سپاه کربلا برگزار می شود

جشنواره مالک سعی دارد تا از همه رده های تابعه سپاه اعم از کارکنان نمایندگی ولی فقیه ، فرماندهی و حفا پاسداران و بسیجیان موفق تر در موضوعات جهادی، انقلابی و سازمانی را شناسایی و معرفی نماید.
کد خبر: ۸۹۰۱۴۲۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول دبیر خانه اشراف فرماندهی سپاه کربلا در گفتگو با بسیج با اشاره به اینکه جشنواره مالک اشتر معرفی پاسداران برتر است، گفت: تا ساعتی دیگر هفتمین جشنواره استانی مالک اشتر جهت معرفی رده های موفق تر سپاه و بسیج در ستاد سپاه کربلای مازندران برگزار می شود.
سید احمد مصطفوی در خصوص اهداف جشنواره مالک اظهار داشت: این جشنواره به منظور معرفی الگوی سازمانی برای حرکت جهادی و انقلابی رده ها، ایجاد وحدت رویه و نظامند نمودن آن برگزار می شود.
مسئول دبیرخانه اشراف سپاه کربلا یادآور شد: ترغیب برایرفع معایب و نواقص سازمانی و ماموریتی از جمله اهداف این جشنواره  به حساب می آید.
مصطفوی ادامه داد: در هفتمین جشنواره مالک اشتر بیش از 130 رده سپاه کربلا جهت تشویق معرفی  شده و از آنان تقدیر به عمل می آید.
 وی بیان کرد: جشنواره مالک سعی دارد تا از همه رده های تابعه سپاه اعم از کارکنان نمایندگی ولی فقیه ، فرماندهی و حفا پاسداران و بسیجیان موفق تر  در موضوعات جهادی، انقلابی و سازمانی سال 95 را شناسایی و معرفی نماید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها