مسئول چهارمین دوره تربیتی تشکیلاتی خواهران شهید چمران گفت: دوره تربیتی شهیدچمران با ظرفیت ۴۰۰ نفر از خواهران گزینش شده دانشگاه‌های کشور در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۹۰۱۴۳۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، سارا دشت بزرگ مسئول چهارمین دوره تربیتی تشکیلاتی خواهران شهید چمران بیان داشت: دوره تربیتی شهید چمران با هدف تبیین گفتمان تربیتی بسیج دانشجویی که همان کادرسازی برای انقلاب اسلامی است با ظرفیت 400 نفر از خواهران گزینش شده از دانشگاه‌های سراسر کشور در حال برگزاری است.

 

وی ادامه داد: در این دوره علاوه بر اصول، ماهیت، مبانی و شیوه های کار تربیتی به مباحث کاربردی در حوزه برنامه‌ریزی و تشکیلات هم پرداخته می‌شود. همچنین به دلیل مبنایی بودن بحث انسان شناسی با محوریت 2 کتاب استاد مطهری یعنی انسان و ایمان و جهان بینی توحیدی به تبیین مبحث پایه ای انسان شناسی پرداخته می‌شود.

 

مسئول چهارمین دوره تربیتی تشکیلاتی خواهران شهید چمران خاطر نشان کرد: بخش ویژه چهارمین دوره شهید چمران به این صورت بود که پذیرفته شدگان مرحله اول بیش از یک ماه قبل از دوره وارد مرحله مطالعاتی مباحثاتی شدند و برگزیدگان آنها هم اکنون از دانش پژوهان چهارمین دوره شهید چمران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات