خبرهای داغ:

برگزاری اولین جلسه شورای راهبردی مجمع بسیج شهرستان آرادان

اولین جلسه شورای راهبردی مجمع بسیج شهرستان آرادان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۱۵۴۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آرادان، اولین جلسه شورای راهبردی مجمع بسیج شهرستان آرادان برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ پاسدار ایرج گلینی فرمانده سپاه ناحیه آرادان نسبت به اهمیت جلسه در سطح شهرستان متذکر شد: هدف والای مجمع پیاده کردن اندیشه های حضرت امام و رهبری و ایجاد احساس مطالبه گری توسط اعضا جلسه و مردم و بسیجیان از مسئولین شهرستان می باشد.

خانم طبایی دبیر مجمع بسیج شهرستان در این جلسه ضمن گرامیداشت روز خبرنگار خواستار تشکیل جلسه ماهی یکبار و تعیین کارگروه ها پیگیری کارگروه ها از مفاد جلسه شد و ابراز امیدواری کرد جلسه با پویایی خواستی انجام شود.

وی افزود: کارگروه های مجمع عبارتند از اجتماعی، تربیتی، فرهنگی، سازندگی، دفاعی و محلات می باشد.

فاضلی مسئول کارگروه فرهنگی مجمع بسیج شهرستان در سخنانی اظهار کرد: تاکنون در سطح شهرستان 4 برنامه بومی محلی اجرا کرده ایم و برای اعزام روحانی اقدام جدی صورت گرفته و مردم استقبال کردند از اعزام روحانیون از طرف سپاه و صالحین با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و اوقاف اقدامات جدی در ماه های مبارک رمضان و ایام مناسبت های ویژه دهه کرامت صورت گرفت و مراسم جشن میلاد حضرت معصومه تا میلاد امام رضا ده شب مراسم انجام شد که حدود 5 هزار نفر شرکت کننده داشت.

در این جلسه مسئول کارگروه سازندگی نیز گفت: در راستای محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی، شناسایی افراد نیازمند کمک رسانی به آنان و اشتغالزایی در موضوع مشاغل خانگی و گیاهان دارویی اقداماتی انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها