خبرهای داغ:
سبحانی گفت: در اجرای طرح جوانه های صالحین، برنامه های متنوع در سطح پایگاه های بسیج خواهران شاهرود اجرا می شود.
کد خبر: ۸۹۰۱۵۶۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

مسئول بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری طرح جوانه های صالحین در پایگاه های بسیج خواهران تابع این حوزه اظهار کرد: با توجه به اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان طرح جوانه های صالحین با حضور نوجوانان و نونهالان و جوانان در سطح پایگاه های بسیج خواهران شاهرود در حال برگزاری است.

نفیسه سبحانی افزود: در این طرح کلاس های متنوع و با توجه به نیاز جامعه هدف منطقه به صورت رایگان برگزار می شود و استقبال خانواده ها از این کلاس ها که در مساجد برگزار می شود بسیار عالیست.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری مهد قرآن به همت پایگاه فاطمیون در مسجد موسی بن جعفر فرهنگیان و پایگاه نرجس در مسجد النبی شهرک انقلاب از جمله مهترین فعالیت هاست.

سبحانی تصریح کرد: برگزاری کلاس نقاشی برای کودکان و بافتنی و شیرینی پزی و کلاس اخلاق و احکام و مجسمه سازی با خمیر و آموزش روخوانی و روانخوانی از دیگر برنامه های این طرح در پایگاه های بسیج است.

وی ادامه داد: برگزاری محافل انس با قرآن، نشست های منتظران موعود، حفظ سوره واقعه و مُلک و برگزاری کلاس های ورزشی در رشته های تیمی و انفرادی و اردوهای یکروزه و چند روزه داخل و خارج از استان از دیگر برنامه های طرح جوانه های صالحین است.

فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) شاهرود عنوان کرد: هدف از این طرح پُر کردن اوقات فراغت نونهالان و نوجوانان و جوانان در راستای ترویج فرهنگ ناب اسلامی و تفکر بسیجی و تربیت افراد تراز انقلاب اسلامی است و تلاش داریم این ارتباط بعد از تابستان نیز در قالب حلقه های صالحین ادامه داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها