عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: لازمه اقتصاد پویا، مدیریت صحیح است یعنی توامان هم باید تولید داشته باشیم و هم بخش تجارت را مدیریت کنیم. هم بازار هدف را بشناسیم و هم کیفیت کالا را بشناسیم.
کد خبر: ۸۹۰۱۵۸۶
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

 به گزارش سرویس بسیج اصناف و بازاریان کشور خبرگزاری بسیج، محمدعلی صدیقی عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران در چهارمین همایش تخصصی صنعت کیف، کفش و چرم در همدان با حضور مسئولین کشوری و لشکری و مسئولین استانی و اتحادیه ها که در مجتمع انصار برگزار شد، اظهار داشت: با شعار نمی توان کار کرد. جهت ایجاد اشتغال پایدار که بزرگترین دغدغه فعلی کشور ماست نیاز به اقتصاد پویا داریم.

وی گفت: لازمه اقتصاد پویا، مدیریت صحیح است یعنی توامان هم باید تولید داشته باشیم و هم بخش تجارت را مدیریت کنیم. هم بازار هدف  و کیفیت کالا را بشناسیم.

صدیقی تأکید کرد: شعار بخش خصوصی را می دانیم شعار اصل 44 را خوب می گوییم ولی در عمل می خواهیم در همه زوایای اقتصاد دولت پای کار باشد و تا زمانی که بخش خصوصی را فقط به عنوان شعار سرلوحه کارمان قرار دادیم مشکل ما حل نمی شود.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران عنوان کرد: امروزه دولت اعلام کرده که برای ایجاد اشتغال پایدار 300 میلیون تومان باید هزینه کرد. بخش خصوصی ما و سهم اصناف ما در اشتغالزایی 10 میلیون نفر است.

وی در ادامه افزود: اگر این مشکلاتی که قانون کار برای بخش خصوصی ایجاد کرده این همان قانون کار است با تفکر دهه 60 و با تفکر ضد سرمایه داری که مصوب شده که اگر این را حل کنیم بخش خصوص ما می تواند 10 میلیون تومان دیگر هم در اشتغالزایی فرصت ایجاد کند.

صدیقی یادآور شد: بخش خصوصی ما قبل از اینکه نیازمند وامهای کلان با درصد سود بالا باشد نیازمند تکنولوژی و فناوری و دانش روز است و همچنین نیازمند حمایت معنوی دولت است که ما از دولت چیزی نمی خواهیم و با این وام های کلان هیچ تولید کننده ای نمی تواند موفق باشد و فقط مشکل تولیدکنندگان اضافه می شود.

ارسال نظرات