مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه دانشجویی لرستان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه دانشجویی لرستان: یک بسیجی باید جریان‌های سیاسی را بشناسد و دشمن‌شناس باشد.
کد خبر: ۸۹۰۱۵۸۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷



به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی فریادرس، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه دانشجویی لرستان در افتتاحیه اردوی جهادی یاران بی‌ادعا حوزه حضرت رسول (ص) دانشگاه علمی کاربردی که در حسینیه گلزار شهدای خرم‌آباد برگزار شد، در رابطه با پیشینه بسیج و وظیفه یک بسیجی جهادی اظهار داشت: فرهنگ بسیج ریشه‌اش در اسلام است و از زمان پیامبر اکرم (ص) و به‌عنوان دعوت از مردم برای آمادگی در مقابل دشمن مطرح بوده وبِ وظیفه خود عمل و دین مبین اسلام را تشریح کردند.

وی افزود: امیرالمؤمنین (ع) مردم را دعوت به دفاع در مقابل دشمن و حرکت جهادی می‌کردند اما مردم گوش نمی‌کردند تا جایی که در نزدیکی‌های شهادتش می‌گوید از دست شما خسته شدم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه دانشجویی لرستان عنوان کرد: امیر المومنین می‌فرمایند؛ اگر با دشمن مبارزه نکنیم و اگر به استقبال دشمن نرویم دشمن به سراغ شما می‌آید و مرزهای شما رو مورد هجمه قرار می‌دهد پس نگذارید دشمن وارد آب‌وخاک شما شود.

وی بابیان اینکه وظیفه اولیه یک بسیجی تقوا، ایمان و اخلاص است، بیان کرد: تلاش باید برای این باشد که کار خالصانه برای خدا باشد.

فریادرس گفت: بسیجی جهادی باید تلاش در خودسازی داشته باشد و به نماز اول وقت، به ذکر یاد خدا و برخورد خوش با مردم و اخلاق توجه ویژه داشته باشد.

وی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره داشت و تصریح کرد: بسیجی یعنی علی که تمام وجودش وقف اسلام بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه دانشجویی لرستان یکی دیگر از وظایف بسیجی و انسان مؤمن توجه به وضعیت زمان و زمان‌شناسی است و گفت: یک بسیجی باید جریان‌های سیاسی را بشناسد و دشمن‌شناس باشد.

حجت‌الاسلام فریادرس خاطرنشان کرد: جوان بسیجی باید جریان‌های معاند انحرافات را بشناسد.

وی به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری با دشمنی که دروغ‌گو و فریب‌گر است و به‌شدت اهل تقلب و اهل چپاول و دست‌اندازی به تمام ملت‌ها است روبه روایم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه دانشجویی لرستان با تأکید بر اینکه در خصوص برجام نقض عهد کرده‌اند، تصریح کرد: اولین نقض آشکار آن‌ها پیمان داماتو بوده است که ابن قانون‌های پنج‌ساله‌ای بود که این بار قرار بود با برجام این پیمان‌های دامتو شکسته شود و وضع تحریم‌ها بشکند و شرایط ایران هم با تمام دنیا به یک شرایط عادی برگردد.

فریادرس افزود: اما رئیس‌جمهور امریکا این قانون را ده‌ساله تمدید کرد و پس تز اوباما که ترامپ و مد تحریم‌های دیگر را به‌شدت اضافه کرد.

وی در پایان تأکید کرد: نگذاریم و اجازه ندهیم که دشمن تمامی فعالیت‌های هسته‌ای و موشکی و علمی، فناوری ما را زیر سؤال ببرد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات