رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم:
درمرحله نخست اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم بیش از یک هزار حافظ قرآنی در شهرستان طارم تربیت شده است، در این طرح از ظرفیت قریب به 30 مربی مجرب استفاده شده است.
کد خبر: ۸۹۰۱۶۰۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم در همایش مربیان فعال طرح حافظان قرآن کریم از تربیت بیش از یک هزار حافظ قرآنی در طارم خبر داد و گفت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم اجرای برنامه‌های قرآنی را یکی از اولویت‌های خود قرار داده است.

حبیب ابراهیمی با اشاره به اینکه سالانه برنامه‌های مختلفی با موضوعات قرآنی در طارم اجرایی می‌شود، افزود: هدف از اجرای این برنامه‌ها ترویج موضوعات قرآنی و تشویق مردم به توجه بیشتر به قرآن و آیات الهی است.

وی با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برگزاری جلسات تفسیر و تجوید قرآن کریم، برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و عمومی قرآن کریم اظهار داشت: خوشبختانه استقبال از اجرای این برنامه‌ها مطلوب و رضایتبخش است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های قرآنی با محوریت امامزادگان و بقاع متبرکه صورت می‌گیرد، تصریح کرد: در حال حاضر 21 بقعه متبرکه در شهرستان طارم وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای برنامه‌های قرآنی در بقاع متبرکه استفاده از ظرفیت معنوی این اماکن است، افزود: تبدیل بقاع به قطب فرهنگی و شناساندن بهتر امامزادگان نیز از دیگر اهدافی است که با اجرای برنامه‌های مختلف دنبال میشود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم در ادامه از اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم برای پنجمین سال متوالی خبر داد و بیان کرد: در قالب این طرح برای هر شهرستان سهمیه‌ای تعیین شده که بر این اساس اقدام به برگزاری کلاس‌های متعدد قرآنی می‌شود

ابراهیمی با اشاره به اینکه از مرحله نخست اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم بیش از یک هزار حافظ قرآنی در شهرستان طارم تربیت شده است، گفت: در این طرح از ظرفیت قریب به 30 مربی مجرب استفاده شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح در مرحله دوم نیز در شهرستان در حال اجرا است، افزود: این طرح با همکاری مؤسسات قرآنی اجرایی می‌شود.

ارسال نظرات