خبرهای داغ:
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس از هر جناحی با نگاهی کارشناسانه و غیرسیاسی درباره وزرا تصمیم‌گیری می‌کند.
کد خبر: ۸۹۰۱۶۱۶
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرودی با اشاره به چینش مناسب و معقول کابینه پیشنهادی دوازدهم گفت: در عین حال که شاید برخی جریانات سیاسی به دنبال سهم بیشتری برای خود در کابینه دوازدهم هستند اما انتخاب رئیس جمهور تا کنون معقول بوده است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخاب چنین کابینه ای ازسوی روحانی دور از ذهن نبود، عنوان کرد: هم در جریان اصولگرا و هم اصلاح طلب افراد توانمندی حضور دارند که از تخصص کافی برای پست های وزارتی برخوردار هستند که آقای روحانی نیز تلاش کرده از ظرفیت آنها استفاده کند.

وی در ادامه تغییر نیمی از کابینه را برای ایجاد تحول در عملکرد دولت دانست و گفت: دولت به دنبال تحقق شعارهایی است که داده لذا از آنجایی که فرصت 4 ساله آتی قابل تمدید نیست لازم است کارنامه روشنی از خود به جای بگذارد در غیر این صورت تاریخ ناکارآمدی دولت را در حوزه های مختلف ثبت می کند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه دولت باید تلاش مضاعفی برای حل مشکلات مردم داشته باشد، خاطرنشان ساخت: جناحین در مجلس توانمندی وزرا را در نظر دارند و اگر ایرادی به برخی وزرای پیشنهادی وارد می بینند، نگاه سیاسی نبوده و مجلس نیز به دنبال کارآمدی و خروجی مثبت هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها