کد خبر: ۸۹۰۱۶۲۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
مهندس داود راهزادی " در حاشیه بازدید از پروژه برقرسانی اصلاح ورودی شبکه های برق شهر مارگون بویراحمد به رسانه ها گفت: در هفته دولت امسال 69 پروژه برقرسانی در هفته دولت امسال افتتاح و کلنگ زنی که از این تعداد 66 پروژه افتتاح و سه پروژه کلنگ زنی می شود.

وی اعتبار افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها را 184 میلیارد و 689 میلیون ریال عنوان و اظهارداشت: اعتبار پروژه های افتتاحی 182 میلیارد و 692 میلیون ریال و اعتبار پروژه های کلنگ زنی یک میلیارد و 997 میلیون ریال است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهرستان بویراحمد با 20 پروژه افتتاحی بیشترین پروژه هفته دولت و شهرستان لنده با یک پروژه افتتاحی کمترین پروژه افتتاحی هفته دولت را در سالجاری به خود اختصاص داده اند.

راهزادی، تعداد پروژه های افتتاحی شهرستان های گچساران، باشت ، کهگیلویه و چرام را به ترتیب 14 ، 13 ، 10 و پنج پروژه عنوان و خاطرنشان کرد: پروژه های افتتاحی در شهرستان های بهمئی ، دنا و لنده نیز به ترتیب سه ، سه و یک پروژه است.

وی گفت: در شهرستان های کهگیلویه و چرام به ترتیب 2 و یک پروژه کلنگ زنی برقرسانی در هفته دولت امسال خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، مهمترین این پروژه ها را در حوزه های برقرسانی روستایی، خطوط 2 مداره ، اصلاح و بهینه سازی و روشنایی معابر برشمرد.
ارسال نظرات