یک بسیجی و عرضه کننده خرما در گفتگو با «بسیج»:
با توجه به اینکه استان سیستان و بلوچستان یکی از مراکز تولید خرمای کشورمان است از اینرو دولتمردان باید توجه بیشتری به خرمای سیستان و بلوچستان داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۰۱۶۳۸
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۳
مریم کاظمی زاده عرضه کننده خرما در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: با توجه به اینکه استان سیستان و بلوچستان یکی از مراکز تولید خرمای کشورمان است از اینرو دولتمردان باید توجه بیشتری به خرمای سیستان و بلوچستان داشته باشند.

وی با بیان اینکه افزایش سرمایه گذاری به عنوان یکی از مهم ترین آثار مثبت برای تبلیغات خرید و مصرف خرمای داخلی محسوب می‌شود افزود: از اینرو جذب یک درصد از حجم نقدینگی داخلی کشورمان جهت هدایت خرمای داخلی می شود تا مردم مشارکت بیشتری در پروژه های ملی داشته باشند و علاوه بر رونق پروژه های اقتصادی کشور و تقویت تولید ملی خواهد شد که موجب افزایش عرضه و تقاضای خرمای داخل به شمار می رود .

مریم کاظمی زاده در خاتمه افزود: حمایت از خرمای داخلی می تواند موجب افزایش سطح رفاه اقتصادی مردم سیستان و بلوچستان خواهد شد.از اینرو برنامه ریزی برای صادرات خرما می تواند به جای نفت خام عاملی مهم جهت حفظ منبع تجدید ناپذیر نفتی شود و از این طریق بتوانیم بهره حداکثری را از منابع ببریم.
ارسال نظرات