خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار شاهرود:
هاشمی در دیدار مدیران خبرگزاریها و نشریات محلی در شاهرود گفت: خبرنگاران چشم بینا و آگاه جامعه هستند.
کد خبر: ۸۹۰۱۶۴۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود ، سیدمحمدرضا هاشمی که به همراه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود با مدیر مسئولان خبرگزاری ایرنا ،مهر ،دفتر خبری صدا و سیما و سه نشریه و روزنامه محلی کندوی البرز ، ادیب و شاهرود پیام دیدار کرد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره خبرنگار شهید  محمود صارمی ، روز خبرنگار را به اها لی رسانه و خبرنگاران تبریک گفتند.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود با اشاره، به اینکه خبرنگاران چشم بینا و آگاه جامعه هستند، افزود: مسئولیت سنگینی بردوش آنها است چرا که  باید هم مشکلات مردم و جامعه را به گوش مسئولان برسانند و هم خدمات و فعالیت های دستگاهها ی اجرایی را به جامعه و مردم اطلاع رسانی نمایند.

هاشمی دراین دیدار افزود: اولویت کاری ما مردم داری و کم کردن فاصله ها با مردم است ، زیرا اگر مردم در کنار سیاست های دولت باشند ، دولت موفق خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ما از جنس مردم هستیم باید قبل ازاین که مردم به سراغ  ما مسئولین جهت رفع مشکلات بیایند ، ما به سراغ آنها به رویم.

مدیران خبرگزاریها و نشریات محلی هم در این دیدار ضمن خیر مقدم فرماندار  سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و همراهان مشکلات و کمبود های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها