خبرهای داغ:
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

خیرین مدرسه ساز نقش مهمی در حیات تعلیم و تربیت دارند

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: جمع خیرین مدرسه ساز، تلاش های مداومی در امر مدرسه سازی و محرومیت زدائی در حوزه مهم و حیاتی تعلیم و تربیت دارند که این اقدام آنها شایان تقدیر و تشکر است.
کد خبر: ۸۹۰۱۶۵۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سلیمان محبی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در مراسم کلنگ زنی دو مدرسه در دینور ضمن تشکر از زحمات دست اندرکاران امر خیر مدرسه سازی اظهار داشت: مجمع خیرین مدرسه سا،  تلاش های مداومی در امر مدرسه سازی و محرومیت زدائی در حوزه مهم و حیاتی تعلیم و تربیت دارند که این اقدام آنها شایان تقدیر و تشکر است.

 

سلیمان محبی گفت: در حقیقت خیرین نیک اندیش با ساخت و تجهیز مدارس، به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار، باعث ترغیب و قوت قلب مسئولان و همچنین رضایت مندی مردم و در مرحله بالاتر رضایت خداوند می شوند و باید از این حرکت ها و اقدامات خداپسندانه به بهترین نحو ممکن تجلیل و حمایت کرد.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه شناسایی مدارس قدیمی و دارای بافت فرسوده از تمامی موارد حمایتی دولت برای امر آموزش و پرورش واجب تر است،  بیان کرد: می بایست در این زمینه بیش از پیش اقدام شود و تجربه نشان داده است که کوچکترین اهمال در این زمینه تبعات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

 

 

ارسال نظرات