خبرهای داغ:
با حضور مردم و مسئولین؛

برگزاری مراسم روز ملی شهرستان کنگاور

همزمان با گرامیداشت شهید بهاءالدین محمدی عراقی مراسم روز ملی شهرستان کنگاور در محل پارک کوهستان این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۱۶۸۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگاور،  مراسم روز شهرستان کنگاور با حضور جمع کثیری از مردم  و مسئولین شهرستان کنگاور برگزار شد.

 

در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهاءالدین محمدی عراقی برنامه های متنوعی برگزار شد.

 

علیرضا ایزدی در این مراسم ظهار داشت: شهرستان کنگاور با پیشینه بسیار قدیمی و ریشه دار در زمینه دیانت و فقاهت در حوزه های تعهد شناسی و حضور در میادین ایثارگری در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پیشتاز بوده و هم اکنون نیز در فضای ایثارگری با تقدیم 420 شهید، جایگاه خاصی در کشور دارد.

 

وی افزود: بزرگی و عظمت شهید آیت الله محمدی عراقی نباید مانع از دیدن عظمت و بزرگی خاندان عراقی شود زیرا امروز وقتی که تاریخ کنگاور را در دوران معاصر بررسی می کنیم یکی از سلسله هایی که در تحولات دینی، سیاسی، اجتماعی و انقلابی اثرگذار بوده، شخص حاج آقا بزرگ عراقی و خاندان عراقی است.

 

ایزدی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در سفر به کنگاور در خصوص این شهرستان تصریح کرد: 'کنگاور منزلگاه عاشقان حسینی در طول سال ها و قرن های متمادی ست'.

 

فرماندارشهرستان  کنگاور در پایان با بیان اینکه تمام رفتار و گفتار ما باید تربیتی باشد، تصریح کرد: همه می توانند با داشتن چهار عنصر وجودی همبستگی، پیوستگی، دلبستگی (عشق) و شایستگی مسیر محدود جامه برای رسیدن به توسعه پایدار را بسازند.

 

در ادامه این مراسم از خبرنگاران و فعالان رسانه ای تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار