معاون روابط عمومی سازمان بسیج دکتر احمدی با سفره یک روزه به استان کردستان از مسئولین روابط عمومی ردهها، نواحی و سپاه شهرستاها بازدید کرد.
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، دکتر اسماعیل احمدی در نشستی صمیمی با مسئولین روابط عمومی ها و جمعی از خبرنگاران گفت : روابط عمومی باید مغز متفکر مدیریت و کد ارتباطی میان سازمان و مردم باشد ، چرا که ما بزرگترین رسانه یعنی بسیج مستضعفین را در دست داریم که این خود پایدارترین و پرنفوذترین رسانه شفاهی و سنتی در دنیا است.
وی به سیاست ها و تدابیر این حوزه اشاره کرد وگفت: هم آهنگی کامل با نمایندگی و فرماندهی، طراحی اقدامات مبتنی بر آموزه های علمی و بومی بر پایه ی اسلام ناب، پرهیز از ورود معاونت به اجرا در موارد خاص و برنامه های شاخص، توجه به نوآوری، ابتکار و خلاقیت در برنامه های روابط عمومی و سایر معاونت ها و اقشار، بسیجی محوری به جای مسئول محوری از جمله ی این ساست ها در اجرای برنامه هاست.
مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین همچنین با تشریح دو هدف بیرونی و درونی در بسیج تصریح کرد: در بعد درونی، هویت بخشی به جایگاه روابط عمومی در بسیج و سپاه و در بعد بیرونی نیز تبلیغ و ترویج تفکر و تشکل بسیج مد نظر می باشد.
احمدی در پایان از راه اندازی و بهره برداری از طرح های ویژه بخصوص رونمایی از اولین نرم افزار شهروند خبرنگار در خبرگزاری بسج در آینده ای نزدیک خبر داد.
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
غیرقابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰