رضا رضاپور گفت: مالیات بر ارزش افزوده مولفه نگران کننده‌ای برای تولیدکنندگان است می‌تواند آسیب‌های اقتصادی برای تولیدکنندگان داشته باشد. نادیده گرفتن مالیات بر ارزش افزوده برای تولیدکنندگان داخلی ضروری است.
کد خبر: ۸۹۰۱۷۶۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۷
رضا  رضاپور یک تولیدکننده بسیجی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: اعتبارات بانکی در بخش های مختلف اقتصادی نقش مهم دارد از اینرو اعتبارات بانکی میتواند نقش موثری برای تولید و تولیدکنندگان داشته باشد. این در حالی است که اعتبارات بانکی می‌تواند بر رشد اقتصادی تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان به دلیل عدم وجود بازارهای مالی مورد نیاز با مشکلات فراوانی مواجه هستند افزود: وعده های دولت  حمایت از تولید به اشکال مختلفی همچون ارائه نقدینگی  یا تسهیلات  بوده است ولی متاسفانه  دولت نتوانسته ادعاهای درمورد تولیدکنندگان را اجرایی کند.

رضاپور گفت: حمایت دولتی از تولیدکنننگان امری ضروری است حمایت ها می تواند تولید کنندگان را در مسیر توسعه و رشد اقتصادی قرار دهد.

 این تولیدکننده بسیجی خاطر نشان کرد: مالیات بر ارزش افزوده مولفه نگران کننده‌ای برای تولیدکنندگان است با توجه به اینکه در شرایط اقتصادی به سر می‌بریم  که رکود دامنگیر تولید و تولیدکنندگان شده است؛ مالیات بر ارزش افزوده می‌تواند آسیب‌های اقتصادی برای تولیدکنندگان داشته باشد از اینرو ضروری است که دولتمردان راهکارهای اساسی برای نادیده گرفتن مالیات بر ارزش افزوده تولیدکنندگان داخلی داشته باشند.
ارسال نظرات