خبرهای داغ:
قائم مقام و معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین از موسسه بنیان ازدواج بازدید و با مدیرعامل این موسسه دیدار و برای انجام تفاهم نامه همکاری گفت وگو کردند.
کد خبر: ۸۹۰۱۷۸۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، امیر خوش نیت، قائم مقام کمیته امداد استان قزوین در این دیدار فعالیت موسسه های خیریه و مردم نهاد را لازم و ضروری دانست و بیان کرد: خدمت به نیازمندان در سیره انبیا و اولیای الهی برجسته است و امروز افتخار خدمت در امداد به حرکت در همین راه پرافتخار است.

وی ادامه داد: کمیته امداد نگاهش به موضوع نیکوکاری مردمی است؛ در واقع ما می خواهیم تشکل های مردمی و گروه های خیریه فعال شوند از این رو از فعالیت گسترش تشکل های مردمی در این حوزه استقبال می کنیم.

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین لازمه خدمت به محرومان را نیت الهی دانست و افزود: تلاش در کار خیر و نیکوکاری بدون اخلاص در عمل و رفتار نمی تواند نتیجه بخش باشد از این رو هر کسی که در عرصه خدمت به محرومان وارد می شود باید نیت خود را الهی کند و هدفی جز رضایت خداوند سبحان نداشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت امانتداری و اعتماد مردمی عنوان کرد: موسسه های خیریه می توانند فعالیت کنند و این فعالیت ها می تواند گسترش یابد ولی نکته مهم این است که این فعالیت ها باید قانونمند و شفاف باشد و هر کسی با هر عنوانی برای جمع آوری کمک های مردمی اقدام نکند.

خوش نیت تأکید کرد: کار موسسه های خیره باید شناسنامه دار باشد و در این مسیر، موسسه های خیریه خود نسبت به فعالیت سایر افراد بدون هویت حساسیت نشان دهند.

وی اعلام کرد: کمیته امداد آمادگی دارد تا در تفاهم نامه ای مشترک با موسسه بنیان ازدواج برای تهیه کمک هزینه ازدواج همکاری کند تا افراد کمک های متمرکز دریافت کنند و اینطور نباشد که به فردی از چند محل و به فردی از هیچ موسسه ای کمک نشود.

مدیرعامل موسسه بنیان ازدواج استان قزوین با استقبال از پیشنهاد همکاری با کمیته امداد، گفت: قطع یقین ئهمکاری و هم افزایی مشترک به خدمات مطلوب تر و کیفی تر منجر می شود و ما برای این همکاری آمادگی داریم.

علی میرزایی یادآورشد: خدمت به نیازمندان و محرومان موجب شده است تا ما همگی در این عرصه فعالیت کنیم و حال که اهداف مشترکی داریم لازم است با تدابیر جمعی برای خدمت مطلوب تر برنامه ریزی کنیم.

1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها