مسئول راهیان نور چهار محال و بختیاری در گفتگو با «بسیج»:
جمشیدی گفت: یکی از موثر ترین راه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بحث اردوهای راهیان نور است که بسیج به صورت جدی دنبال می کند.
کد خبر: ۸۹۰۱۷۹۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
بسیج فرهنگ مغفول ایثار و شهادت را احیاء می کند
عبد الله جمشیدی مسئول اردویی و راهیان نور سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهار محال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: در مورد بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اعتقاد بنده این است که این فرهنگ در بطن و متن دین و جامعه ما بوده است.

وی افزود: اما ما می بینیم که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران هیچ جایی به این گستردگی و وسعت امروز فرهنگ ایثار و شهادت نبود. به لطف خدا پس از پیروزی انقلاب و اسلامی و دوران دفاع مقدس بسیج بود که فرهنگ مغفول ایثار و شهادت برگرفته از نهضت امام حسین (ع) را احیاء کرد.

مسئول راهیان نور چهار محال و بختیاری تصریح کرد: بسیج راه های مختلفی را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیموده دوران دفاع مقدس که بزرگترین صحنه بود برای تجلی و تبلور فرهنگ ایثار و شهادت و بعد از آن هم چون جامعه ما برای مقابله با جنگ نرم فرهنگی نیاز دارد به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه جاری کند راه های متفاوتی را برگزیدیم کنگره ها و یادواره ها و سخنرانی برای این منظور است اما یکی از موثر ترین راه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بحث اردوهای راهیان نور است که بسیج به صورت جدی دنبال می کند.

ارسال نظرات