فرمانده سپاه فارسان در جمع بسیجیان گفت: آمریکایی ها و اروپایی ها هیچگاه خیرخواه ما نبوده و نیستند و در قضیه برجام نیز این امر را اثبات کردند.
کد خبر: ۸۹۰۱۸۰۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار موسی انصاری در جمع بسیجیان شهرستان فارسان گفت: امروزه به لطف خدای متعال، ایران اسلامی در حال تبدیل شدن به یکی از قدرت های جهانی است.

فرمانده سپاه فارسان تصریح کرد: تبدیل جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت جهانی، امری بسیار سنگین برای نظام سلطه است؛ لذا تلاشهای استکبار برای تحت فشار قرار دادن و منزوی کردن ایران اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست.

وی، تأکید کرد: اما امروزه علی رغم تلاش های استکبار و برخی از رقبای منطقه ای برای منزوی کردن ایران، حضور هیئت ها و شخصیت های منطقه ای در مراسم تحلیف و سوگند رئیس جمهور، نشان دهنده ی بی تاثیر بودن اراده استکبار جهانی در منزوی کردن ایران است.

انصاری گفت: جمهوری اسلامی ایران توانست یک مراسم معمول را به یک نشست جهانی برای اثبات استحکام خود تبدیل کند که این امر پیام های بسیاری را برای دشمنان ما داشت.

فرمانده سپاه فارسان، افزود: قطع مسلم ایران اسلامی یکی از بزرگترین قدرت های منطقه است که حتی خود آمریکایی ها نیز می دانند در مسائل مربوط به غرب آسیا نمی توانند ایران را نادیده بگیرند؛ اما مسئولان دولتی ما نیز باید این امر را باور کنند که آمریکایی ها و سایر نظام های وابسته به آمریکا و اروپایی ها هیچگاه خیرخواه ما نبوده و نیستند و در قضیه برجام نیز این امر را اثبات کردند.

سرهنگ انصاری، گفت: به هیچ عنوان نمی تواند به دشمنان این مملکت اعتماد و با آنها بر سر میز مذاکره نشست؛ چرا که آمریکا و سایر هم پیمانان آنها دولت هایی دروغگو و پر از حیله هستند که حتی یک روز هم روی حرف خود باقی نمی مانند.

وی، خاطرنشان کرد: ما می گوییم که مقاومت و اقتصاد مقاومتی تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی کنونی است که علیه کشور راه انداخته اند.

این مقام مسئول، گفت: جنگ اقتصادی که آمریکایی ها بر علیه ملک ایران به راه انداخته اند نشانگر ناتوانی آنها در مواجهه نظامی است؛ اما رهبر معظم انقلاب اسلامی، کلید پیروزی در این جنگ را نیز به ما نشان داده و آن اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی این ملت است.
ارسال نظرات