خبرهای داغ:
پیام شهردار تبریز به مناسبت سالروز ورود آزادگان؛
شهردار تبریز با صدور پیامی ضمن گرامی‌داشت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، آزادگان را نماد بارز مقامت و صلابت عنوان کرده و خاطرنشان کرده‌است: برگزاری همایش کشوری آزادگان در تبریز، گردهمایی رشادت، پایمردی و ایثار در شهر سرداران عاشورایی است.
کد خبر: ۸۹۰۱۸۱۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در پیام صادق نجفی آمده است: تاریخ ایران اسلامی، سرشار است از حکایت دلاورمردانی که با ایثار و ازجان گذشتگی، جای‌جای  این خاک عزیز را پاس داشته اند و دست متجاوزان را از آستین میهن قطع کرده‌اند.

در ادامه این پیام آمده‌است: آزادگان سرفراز هشت سال دفاع مقدس، با فدای بهترین سال های عمر خویش، زیباترین صفحات کتاب انقلاب شکوهمند اسلامی را رقم زده اند؛  با گذشت ۲۵ سال از ورود آزادگان سرافراز به خاک میهن اسلامی، زخم‌های دوران اسارات، هنوز سرمشق‌ ایمان و اراده است.

شهردار تبریز، رنج‌های مضاعف مجاهدت آزادگان را یادآور شده و آورده است: این عزیزان از یک سو در میدان رزم مجاهدت ها کرده اند و از سویی دیگر، با مقاومت در اردوگاههای دشمن، صلابت ایران اسلامی و مفهوم انسان برگزیده را نشان دادند.

وی در پایان با گرامی‌داشت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، به برگزاری چهارمین همایش کشوری آزادگان موصل ۲ در تبریز اشاره و متذکر شده است: تبریز به عنوان شهر عاشورائیان، با پیشینه‌ای سرشار از ایثار و رشادت، افتخار میزبانی فضای معنوی این گردهمایی کشوری را بر عهده دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها