اگر عشایر در دوران دفاع مقدس تفنگ به دست حضور داشتند امروز هم طلایه داران عرصه اقتصاد مقاومتی هستند و با کمترین امکانات و سخت ترین شرایط بهترین محصولات را تولید می کنند.
کد خبر: ۸۹۰۱۸۱۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در همایش تجلیل از شبانان و گله داران استان، گفت: امروز کسانی هستند که با شهادتشان درس بزرگی را به ما می دهند و موجب رویش انقلاب می شوند و در مقابل افرادی هم وجود دارند که با عمل و اقدامات خود چه در داخل چه در خارج به نظام خیانت می کنند

وی عنوان کرد: شهید حججی با شهادتش عزت را به کشور بخصوص مجلس شورای اسلامی باز گرداند زیرا کسانی بودند در مجلس شورای اسلامی برا عکس گرفتن با شخصی که مخالف نظام جمهوری اسلامی و از حامیان تروریست ها است، سبقت می گرفتند و درود بر اروپا را شعار می داند عزت و عظمت نظام اسلامی را زیر سوال بردند.

حجت الاسلام لطفی بیان کرد: متاسفانه زبان دیپلماسی بیمار در کشور خسارت های زیادی را به وجود آورد و با اتخاذ تصمیم های نادرست، کشور را در مقابل دشمنان ضعیف نشان داد.

وی افزود: خون شهید حججی و شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را در برابر همه طوطئه های دشمنان بیمه کرد به نظام آبرو داد.

و ی با اشاره به نقش عشایر در روزهای اول دوران دفاع مقدس، گفت: روزهای اول تهاجم رژیم بعث به شهر های استان، یک وحشت بزرگ استان را فرا گرفت اما با تدابیر آیت الله حیدری ایلامی و کمک لشکر هفت هزار نفری عشایر استان نیروی بعث زمین گیر شد.

وی تصریح کرد: اگر عشایر در دوران دفاع مقدس تفنگ به دست حضور داشتند امروز هم طلایه داران عرصه اقتصاد مقاومتی هستند و با کمترین امکانات و سخت ترین شرایط بهترین محصولات را تولید می کنند.

ارسال نظرات