مصطفی برزگر
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه:
سردار حزنی عنوان کرد: سرمایه های اصلی نظام و انقلاب را مردم و به ویژه عشایر و ساکنان روستاها و مناطق دورافتاده تشکیل داده اند که باید خواسته های آنها مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۹۰۱۸۲۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در اولین همایش تجلیل و تکریم شبانان و گله داران عشایر استان ایلام اظهار کرد: سرمایه های اصلی نظام و انقلاب را مردم و به ویژه عشایر و ساکنان روستاها و مناطق دورافتاده تشکیل داده اند که باید خواسته های آنها مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.
وی افزود: باید هدف غایی و اصلی مسئولان کشور تلاش برای رفع نیازهای محرومان و دورافتادگان باشد چرا که با مرتفع ساختن مشکلات آنها بخش عمده ای از معضلات و مشکلات کشور نیز حل می شود.
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران تاکید کرد: مسئولان باید با حفظ رعایت عدالت در تقسیم امکانات در مناطق مختلف کشور وظایف و مسئولیت خود در قبال قشر ضعیف و محروم جامعه و طبقه عشایر و روستاییان را به خوبی انجام دهند.
سردار حزنی یادآور شد: عشایر در راستای عملیاتی کردن منویات رهبری و عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی پیش قدم هستند و بدون هیچ چشمداشتی با کمترین امکانات و تجهیزات و با سخت کوشی قشر تولیدگر نیازهای لبنی و پروتئینی جامعه هستند.
ارسال نظرات