فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: پاسداران باید خود را با حججی‌ها بسنجد حججی‌ها را الگوی خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۹۰۱۸۶۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ظهر امروز در هفتمین جشنواره مالک اشتر که در مسجد پادگان امام حسین (ع) برگزار شد، با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه و فیلمی که از شهید محسن حججی پخش شد، اظهار داشت: در حقیقت آنچه در رابطه با پاسداری بارها در روایات، احادیث و از زبان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری شنیده‌شده مصداق واقعی شهید محسن حججی است.

وی با اشاره به اینکه کشور عزیز ما شهدای زیادی داشته است، افزود: اما این شهید که در دل‌ها باقی می‌ماند چراکه با صراحت از همسر، فرزند و تمایلات مادی، آگاهانه، عاقلانه و عارفانه برای رسیدن به معنویت و چیزی بالاتر از آن؛ می‌گذرد که خود اوج پاسداری را نشان می‌دهد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بابیان اینکه این صحنه شهادت شهید حججی مواجهه انقلاب اسلامی با جهان کفر است، بیان کرد: حکومت یا اسلام است یا طاغوت که مصداق اسلام؛ انقلاب اسلامی و مابقی حکومت‌ها کفر و طاغوت هستند.

وی با اشاره به نحوه برخورد تکویری با اعضای بدن شهید و جنایت خطاب کردن این رفتار عنوان کرد: جنایت تکویریها برویت و برخورد با جنازه یک شهید را نباید از چشم تکفیری‌ها نبینیم بلکه عمق فرهنگ طاغوت، روشنفکری، حقوق بشر و تحجر وهابیت است.

کشکولی با اشاره به اینکه جنایت امریکا از این بیشتر است، تصریح کرد: افرادی که شکنجه‌ها را رواج دادند آمریکایی‌ها بودند و انقلاب اسلامی ما نیز برای مقابله با این فرهنگ برپاشده است.

وی بابیان اینکه دل ما برای تکفیری‌ها هم می‌سوزد به همین دلیل آن‌ها را جاهل خطاب می‌کنیم، بیان کرد: دید علمای ما این است که همین جاهل نیز باید هدایت شود حتی در دوران 8 سال دفاع مقدس نیز بارها اتفاق افتاده که در جبهه مجروح عراقی را با و سائل نقلیه و مجروح ایرانی لنگان‌لنگان از مسیرهای دشوار مانند کوه‌ها پایین می‌آمد که تقابل اسلام و طاغوت در همین است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: دعوای ما با غربی‌های استحاله شده داخلی همین است که گول این ظواهر رو نخوریم چراکه رئیس‌جمهورهای سابق آمریکا می‌گفتند که ما می‌خواهیم به جهان تمدن بپیوندید درحالی‌که جهان تمدن سر یک فرد زنده را می‌برند و جنایت بر میت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه سعی کنیم خود را به پاسدار واقعی نزدیک‌تر کنیم، تصریح کرد: شهید محسن حججی را الگوی خود قرار دهیم چراکه اگر ما در موقعیت قدرت و اقتدار نبودیم دشمن این برخورد جنایت‌کارانه را با ما نمی‌کرد و چون دست آن‌ها به چیزی نمی‌رسد با این جنایت می‌خواهند عقده خود را خالی کنند، ما در اوج اقتدار هستیم و قدر این اقتدار را باید بدانیم.

کشکولی خاطرنشان کرد: خوشبختانه سپاه جز معدود و منحصربه‌فردترین نهادها است که هرساله ارزیابی و مراقبت از خود در دستور کار خود داد که برای این کار باتدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری جشنواره‌هایی داخلی برگزار می‌کنیم.

وی بابیان اینکه در جشنواره مالک اشتر راز نفرات برتر تجلیل می‌شود، عنوان کرد: برگزاری این جشنواره‌ها حرکت به‌سوی رشد است و هیچ حرکتی از چشم این جشنواره به درو نیست.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: ما خود را با حججی‌ها بسنجیم و این شروع اراده قوی ما باشد و از پاسداری تعریف خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات