جانشین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی(ره) حوزه مقاومت بسیج شهید آیت‌الله مدنی(ره) اراک گفت: موفقیت‌ها و پیروزی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در گرو عشق، بصیرت و ایمان آنان بود.
کد خبر: ۸۹۰۱۹۶۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱

به ‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بسیجی فرزاد عسگری جانشین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی(ره) حوزه مقاومت بسیج شهید آیت‌الله مدنی(ره) اراک در دیدار با خانواده شهید «شریفی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس با تحسین و تقدیر از ایثارگری و شجاعت رزمندگان اسلام و خانواده‌های آنان گفت: ایثارگری، مقاومت و از خودگذشتگی نیروهای انقلابی و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باعث شد دشمن تا دندان مسلح در برابر عزم و اراده آهنین این نظام عقب نشینی کند.

وی با اشاره به اینکه جوانان بسیجی همواره حامی انقلاب و ولایت و همگام با شهدا هستند، گفت: جوانان بسیجی همچون شهدای هشت سال دفاع مقدس همواره حامی ولایت و انقلاب‌اند و همان راهی را پیش گرفته‌اند که در آن زمان شهدا پیش گرفته بودند.

جانشین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی(ره) حوزه مقاومت بسیج شهید آیت الله مدنی(ره) اراک تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره رزمندگان و حفظ و تداوم راه جانبازان، شهدا و آزادگان دفاع مقدس بر تک تک مردم جامعه به خصوص بسیجیان انقلابی ضروری و واجب است.

عسگری ادامه داد: این کشور و این مردم به خصوص جوانان بسیجی با داشتن افکار بلند و اندیشه‌های عمیق و تجربیات والا در عرصه‌های مختلف بر اساس تصمیمی و اراده‌ای حکیمانه و عاقلانه از شخصیتی به عنوان ولایت فقیه و رهبر حمایت می‌کنند که در دوران دفاع مقدس همواره در صحنه حاضر بودند و این همان قدردانی از شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است .

مادر بزرگوار شهید شریفی از اخلاقیات و اشتیاق این شهید بزرگوار گفت: پسرم همیشه به نماز اول وقت اهمیت خاصی می‌داد و خانواده را به این عبادت فرامی‌خواند.

وی خاطرنشان کرد: فرزند شهیدم هنگام اعزام آنقدر اشتیاق داشت که این را به راحتی می‌توانست فهمید و حتی پیش از حرکت به سمت جبهه نماز شکر به جا آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات