فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه گفت: راهیان نور بهترین شیوه انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان است و می‌طلبد نسل‌های جدید به صورت میدانی و فیزیکی از صحنه‌های نبرد و مناطق عملیاتی بازدید حضوری داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۰۱۹۷۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴

سرگرد پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با بیان اینکه اردوهای راهیان نور در راستای نشر و گسترش فرهنگ رشادت و ایثار و نهادینه سازی این فرهنگ در بین افراد جامعه است، گفت: کاروان راهیان نور شهرستان زرندیه به یادمان‌های شهداء و مناطق عملیاتی غرب کشور در استان‌های کرمانشاه و ایلام اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری اردوهای راهیان نور 3 روز است و بیشتر یادمان‌ها و مناطق عملیاتی استان ایلام و کرمانشاه مورد بازدید زائران قرار می گیرد، گفت: تاریخ اعزام این کاروان پنجشنبه 26 مردادماه همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با تاکید برپربار کردن اوقات فراغت بسیجیان و برخورداری از مصاحبت خانواده در سفر گفت: بازدید از مناطق عملیاتی غرب را برای بسیجیان وخانواده‌های محترمشان برنامه‌ریزی کرده ایم.

وی افزود: راهیان نور بهترین شیوه انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان است و می‌طلبد نسل‌های جدید به صورت میدانی و فیزیکی از صحنه‌های نبرد و مناطق عملیاتی بازدید حضوری داشته باشند.

سرگرد پاسدار مهجوری هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور را احیای فرهنگ حماسه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشناکردن نسل جوان با دوران دفاع مقدس برشمرد و خاطرنشان کرد: راهیان نور فرصتی برای تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی فراهم کرده است و مسئولیت خطیری بر دوش مسئولان نظام در راستای تبیین اندیشه شهدا قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات