نماینده فرمانده کل سپاه گفت: شهید حججی این روزها شور وحال حسینی در کشورمان ایجاد کرده است که امیدواریم همه ما شایستگی و لیاقت ادامه دادن راه شهدا و پاسداری آرمان های این شهدا را داشته باشیم.
کد خبر: ۸۹۰۱۹۷۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مهوری،نماینده فرمانده کل سپاه در هفتمین جشنواره استانی مالک اشتر که در مسجد پادگان امام حسین(ع)برگزار شد،ضمن گرامیداشت یاد شهید مدافع حرم محسن حججی ،گفت: شهید حججی این روزها شور وحال حسینی در کشورمان ایجاد کرده است که امیدواریم همه ما شایستگی و لیاقت ادامه دادن راه شهدا و پاسداری آرمان های این شهدا را داشته باشیم.

وی افزود: مأموریت مدافعان حرم کاملا داوطلبانه است و هیچ اجبار سازمانی در کار نیست هر فردی که خود را در مسیر این ماموریت داوطلبانه قرار می دهد در معرض یک سری از امتحانات همچون همسر، فرزند و خانواده قرار می گیرد.

به گفته وی شهید حججی در لحظه شهادتش ابهتی در چهره اش دیده می شود و قطعا روحیه جهادی کسانی که در منطقه می جنگند مثال زدنی است.

 سردار مهوری با اشاره به بیانات حضرت آقا در سال 68 که می فرمایند: تنها نیرویی که قادر است از انقلاب و نظام انقلابی دفاع کند فقط سپاه است،گفت: اگر سپاه را نداشته باشیم یا ضعیفش را داشته باشیم قادر نخواهیم بود از انقلاب دفاع کنیم.

وی اظهار داشت: رهبر انقلاب در سال 81 می فرمایند در هر جامعه ای که حرکت فکری و منطقی انجام بگیرد یک قائله اصلی لازم است اگر دیگران متزلزل می شوند آن قاعده اصلی محکم بماند و نقش سپاه  را می توانید در مرحله حساس تاریخی به درستی پیدا کنید.

سردار مهوری در ادامه بیانات رهبر انقلاب گفت: این نقش جدیدی غیر از نقش در میدان جنگ است اینجا هم میدان جنگ است اما این نقش شاید حتی رنج و مشکل پذیری اش بیش تر از فرماندهی در میدان جنگ و قرارگاه های مقدم و آن دلهره ها باشد من به سپاه به این چشم نگاه می کنم.

وی با اشاره به این که مسئولیت فوق العاده دفاع از انقلاب اسلامی برعهده سپاه پاسداران است،گفت: جشنواره مالک اشتر نتیجه مراقبت و نظارت سازمانی برعملکرد فردی و سازمانی است.

سردار مهوری با بیان این که این حالت بروز بودن سپاه یعنی همه جا سینه سپر کردن ،همه جا حاضر و آماده بودن  و پادر رکاب بودن را باید حفظ و تقویت کنیم،گفت:این مراسم ها هدف نیست این ها وسیله ای است که ما ارتقا سازمانی پیدا کنیم ولی آنچه که ارزش اخروی دارد همین روحیه های جهادی است که شهید حججی نشان داد.

نماینده فرمانده کل سپاه گفت: رهبر معظم انقلاب در رابطه با کار اشراف می فرمایند: این ارزیابی های سازمانی وسیله ای برای بهتر شدن است که نتیجه آن باید ما را به سمت جلو هدایت کند.

وی بیان کرد: رهبرمعظم انقلاب می فرمایند: کار اشراف مانند یک مانیتور جلوی چشم ماست که همه واقعیت ها را روشن می کند.

سردار مهوری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید دارند که  گزارش اشراف بایستی  بهنگام،جهت دار،متقن و حاوی آمار و ارقام باشد.

به گفته وی مقام معظم رهبری می فرمایند: گزارش اشراف را باید شخصا نهایی کنید و در صحت و کامل بودن گزارش دقت شود.

نماینده فرمانده کل سپاه گفت: در تنظیم گزارش اشراف لازم است ورود پیدا کنیم و آن را به زیرمجموعه واسپاری نکنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات