خبرهای داغ:
با حضور جانشین ایمنی و اقدامات تامینی ستاد کل سپاه پاسداران؛
همایش آگاه سازی ایمنی و اقدامات تأمینی ویژه خانواده کارکنان سپاه با حضور جانشین ایمنی و اقدامات تامینی ستاد کل سپاه در مجتمع انصارهمدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۲۰۰۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲
همایش آگاه‌سازی ایمنی و اقدامات تأمینی در همدان برگزار شد
به گزراش خبرگزاری بسیج از همدان، همایش آگاه سازی ایمنی و اقدامات تامینی ویژه خانواده کارکنان سپاه با حضور جانشین ایمنی و اقدامات تامینی ستاد کل سپاه، فرمانده و مسئولین معاونت ایمنی و اقدامات سپاه انصارالحسین(ع)، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) و خانواده کارکنان سپاه در مجتمع انصارهمدان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی با اشاره به مبنای شرعی و عقلی موضوع ایمنی بر رعایت هرچه بیشتر نکات ایمنی در محیط کاری، خانوادگی و اجتماعی تاکید کرد.

در ادامه سردار علی جبرائیل جانشین ایمنی و اقدامات تامینی ستادکل سپاه در راستاي ارتقای سطح معلومات و گسترش فرهنگ ايمني در بين خانواده كاركنان كادر سپاه انصارالحسین(ع) با تبیین اهداف و ماموریت سپاه در تشکیل معاونت ایمنی و اقدامات تأمینی به ارائه مطالبی در این خصوص پرداخت.

گرامیداشت یاد و خاطره شهید «محسن حججی»، اجرای زنده محسن چناری از خوانندگان حوزه ایثار و شهادت استان و تجلیل از برگزیدگان مسابقه پیامکی خانواده کارکنان سپاه با موضوع چگونگی آگاه سازی فرزندان از آسیب های فضای مجازی از دیگر محورهای این همایش بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات