به مناسبت روز جهانی مساجد:

برگزاری همایش ائمه جماعت و هیئت امناءمساجد شهرستان قدس

همزمان به مناسبت روز جهانی مساجد،همایش مشترک ائمه جماعت و رده های ناحیه مقاومت بسیج شهرقدس در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۲۰۰۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران،همایش مشترک ائمه جماعت و هیئت امناءمساجد شهرستان قدس و رده های ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان،که مناسبت روز جهانی مساجد صورت گرفت،با حضور مسئولانی از جمله:امام جمعه، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قدس،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و ائمه جماعت این شهرستان در مسجد موسی بن جعفر(ع)برگزار شد.

در این مراسم،حجت الاسلام ایرج محرابی،رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قدس با توجه به اینکه مسائل فرهنگی باید اولویت ائمه و‌مسئولان باشد اظهار داشت:جامعه امروز نیازمند فرهنگ  مطلوب است،زیرا فرهنگ‌اسلحه ای در دست دشمنان قسم خورده این نظام برای پیشبرد هدف خود است.

وی افزود:همانگونه که پیامیر عظیم الشئان اسلام(ص)بیشتر بر جوانان در فرهنگ نبوی  و اسلام ناب تأکید داشتند،امام جماعت  هم به نوبه خود وظیفه روشن سازی و تفکرات نسل جوان را باید مد نظر خود قرار دهند و‌دشمن با تمامی ابزار مجازی و حقیقی به جنگ این نسل آمده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهر قدس،با بیان اینکه ائمه جماعت سرمدران راه دین در جامعه هستند،بیان داشت:از بذل تولد انقلاب اسلامی،مردم ایران همواره برای رفع مشکلات خود به ائمه جماعت رجوع میکردند و بسیاری از معضلات هم حل و فصل میشد و از این رو ائمه جماعت می توانند نقش  بسزایی را در امر ایفا کنند.

حجت الاسلام محرابی در خاتمه یادآور شد:جامعه اسلامی و علمای دین مبین اسلام باید سیره  پیامر اکرم (ص)را سرمشق زندگی خود قرار دهند،زیرا باور و یقین به پیامبر و اهل بیت پیامبر(ص)،سدی در برابر همجمه های دشمنان اسلام است.

برگزاری همایش ائمه جماعت و هیئت امناءمساجد شهرستان قدس


برگزاری همایش ائمه جماعت و هیئت امناءمساجد شهرستان قدس
انتهای پیام//
ارسال نظرات
آخرین اخبار